Loading...
dk

Unable to Charge | Tesla Forum

kayjay
kayjay Mar 13 '17

Ved opladning på en ladestander ved det lokale indkøbscenter melder bilen "Unable to Charge". Den lader dog alligevel, med et antal amp.: 5, 10, 16, 26... det er en 32A lader.

Andre Tesla'er kan lade uden problemer. Jeg har lånt et andet type 2 kabel, det går også galt. Jeg kan lade andre steder uden problemer.

Har samarbejdet med den lokale elektriker, og vi har målt og målt uden at kunne finde noget galt med standeren og forsyning til den.

Tesla kunne ikke finde at der var noget galt med min bil.

Logikken er ophørt for mig. Nogen der har bud på hvad der kan udløse "Unable to Charge" meddelelser?

NB: Det er en gratis ladestander ved Ulsnæs Centeret i Gråsten der er tale om. Den er kommet i drift for en måneds tid siden.

CanEl
CanEl Mar 13 '17

har du prøvet de type 2 kabler i en anden ladestander? eller er det første gang du bruger det?

det undrer mig lidt at den melder fejl, men lader aligevel. kan du se at der er mere på batteriet efter ladning?

når du nu ved hvor standeren i Ulsnæs Centeret i Gråsten er, kunne du så også lægge den ind på PlugShare, da den mangler endnu.

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Mar 13 '17
Nommensen
Nommensen Apr 2 '17
Jeg har i weekenden fået denne meddelse "unable to charge" på supercharger stander - nogen der har fået samme melding. Fortsat god weekend
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 2 '17

Ja fik den samme meddelelse for nogle måneder siden. Tesla ringede kort tid efter og sagde ar de kunne se at jeg ikke kunne superlade. Du skal nok have den til service hvor de udskifter en del i ladeporten.

Nommensen
Nommensen Apr 2 '17
Takker ☺