Jeg vil godt sælge min P90D til dig. Den er fully loaded, og Signature red. 20" hjul.
1,55 mio. Har lige rundet de 30.000 km
Der er 6 sæder i den, trezonet klima, og så har den jo den store flotte forrude.
Hejsa.
Skal det være en "P"? "D" modellerne er kun marginalt "langsommere" (4,4 sek 0-100) og har længere rækkevidde. Tror også at "P" modellerne afskrives hurtigere, idet dem som går efter "P" går efter at få "den hurtigste", og da der altid vil komme en model der er hurtigere (senest P100D) mister mange nok hurtigere interessen for "gamle" P'er (?).
Jeg har netop sat min egen 85D til salg i en specifikation jeg tror du vil synes om:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/85d-5d/3224974
Og den er jo helt bestemt indenfor dit budget :-)
Hej Thomas,
Fin bil som godt kunne være interessant, men prisen er noget højt ift. hvad jeg vil give for en ikke-p model. Jeg overvejer en 85D/90D nu da jeg ikke kan finde den helt rigtige kombi med Performance udgaven.
Jeg må tilbage på bilbasen for at se hvor henne vi ligger....
Helt fint. Husk nu at regne udstyret med når du sammenligner. Og, så er der selvfølgelig standen og farvekombinationen, som er svær at gøre op i penge :-)
Denne kom på Teslas preowned i går:
https://www.tesla.com/da_DK/preowned/5YJSA7E48FF103011
Den får ny 80.000km/4års garanti på bilen fra du køber den.
Du kan sammeligne på tværs af bilerne på ev-cpo.com
Hey,Hej Thomas,
Fin bil som godt kunne være interessant, men prisen er noget højt ift. hvad jeg vil give for en ikke-p model. Jeg overvejer en 85D/90D nu da jeg ikke kan finde den helt rigtige kombi med Performance udgaven.Jeg må tilbage på bilbasen for at se hvor henne vi ligger....
Tak til alle.
Jeg fik købt mig en 85D hos Tesla direkte.... Den kostede 750k, men havde til gengæld næsten "alt" i udstyr - Jeg måtte undvære lydpakken og vinterpakken.
Jeg fik dog en bil som havde kørt ca. 50-100km og ny garanti.
Mvh
Gizu
@Gizu - Tillykke med bilen. Men har Tesla DK haft den bil stående i 1½ år, og kun kørt 50-100 km ??
Tesla har for nylig tilbagekøbt biler fra SIXT som købte inden der kom afgifter på. SIXT har vist så forsøgt at lease bilerne, men vist uden for meget held. Men det var også ret hampre leasingpriser...
Godt køb, ingen problemer i det. Den 8 års garanti gælder dog fra den dag de leverede bilen første gang. Men det er sikkert ikke et problem. Jeg formoder Tesla kan give dig en fuld lade historik på batteriet, hvis du ønsker det.
Hvis de også ønsker det.
"Kan" de ikke det, da den "ikke findes", så kan de heller ikke senere påstå, at du har ladet/kørt batteriet tomt for mange gange til, at garantien ikke dækker. For en sådan "historik findes jo ikke"
I de tidligere år var der i betingelserne for garantien skrevet, at den gjaldt uanset hvordan man havde behandlet batteriet. Så har du lidt at gå ud fra, i din dialog med dem om batteriets stand/levetids forventning.