Loading...
dk

Søger en P85D eller P90D | Tesla Forum

Gizu
Gizu Mar 19 '17
Hej med jer,

Jeg er på udkig efter en af ovenstående modeller.
Kravene er at de helst skal være fuldtud udstyret samt km maks må være 30.000
Modellen skal være fra august 2015 og op. Behøver ikk de 2 ekstra bagsæder men udstyr såsom luftundervogn, vinterpakke, panorama osv er must

Den skal være hvid eller sort. :)

Er frisk på en hurtig handel, i kan sende mig privat besked.

PS! Har tjekket Bilbasen. Der er ingen fornuftige derude som passer til mit behov.
DeaconWP
DeaconWP Mar 22 '17

Jeg vil godt sælge min P90D til dig. Den er fully loaded, og Signature red. 20" hjul.

1,55 mio. Har lige rundet de 30.000 km

Der er 6 sæder i den, trezonet klima, og så har den jo den store flotte forrude.

Gizu
Gizu Mar 22 '17
Helt klart en fed bil. Mit budget er dog op til 800k
ThomasG
ThomasG Apr 4 '17

Hejsa. 

Skal det være en "P"? "D" modellerne er kun marginalt "langsommere" (4,4 sek 0-100) og har længere rækkevidde. Tror også at "P" modellerne afskrives hurtigere, idet dem som går efter "P" går efter at få "den hurtigste", og da der altid vil komme en model der er hurtigere (senest  P100D) mister mange nok hurtigere interessen for "gamle" P'er (?).

Jeg har netop sat min egen 85D til salg i en specifikation jeg tror du vil synes om:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/85d-5d/3224974

Og den er jo helt bestemt indenfor dit budget :-)

Gizu
Gizu Apr 4 '17

Hej Thomas,

Fin bil som godt kunne være interessant, men prisen er noget højt ift. hvad jeg vil give for en ikke-p model. Jeg overvejer en 85D/90D nu da jeg ikke kan finde den helt rigtige kombi med Performance udgaven.

Jeg må tilbage på bilbasen for at se hvor henne vi ligger.... 

ThomasG
ThomasG Apr 5 '17

Helt fint. Husk nu at regne udstyret med når du sammenligner. Og, så er der selvfølgelig standen og farvekombinationen, som er svær at gøre op i penge :-)

mbk
mbk Apr 6 '17

Denne kom på Teslas preowned i går:

https://www.tesla.com/da_DK/preowned/5YJSA7E48FF103011

Den får ny 80.000km/4års garanti på bilen fra du køber den. 

Du kan sammeligne på tværs af bilerne på ev-cpo.com

Jim0808
Jim0808 Apr 13 '17
Citat fra Gizu

Hej Thomas,

Fin bil som godt kunne være interessant, men prisen er noget højt ift. hvad jeg vil give for en ikke-p model. Jeg overvejer en 85D/90D nu da jeg ikke kan finde den helt rigtige kombi med Performance udgaven.

Jeg må tilbage på bilbasen for at se hvor henne vi ligger.... 

Hey, 
Jeg har en s85d, fra 12/2015. Sort farve, premium Pakke, ultra hi-fi, luftundervogn, soltag, autopilot, techpakke, alcantra interiør. Opticoated.

Kørt 43.xxx 
Vil gerne have en større model. Pris 650.000kr. 

Gizu
Gizu Apr 13 '17

Tak til alle. 

Jeg fik købt mig en 85D hos Tesla direkte.... Den kostede 750k, men havde til gengæld næsten "alt" i udstyr - Jeg måtte undvære lydpakken og vinterpakken.

Jeg fik dog en bil som havde kørt ca. 50-100km og ny garanti. 

Mvh
Gizu

DavidS90D
DavidS90D Apr 17 '17

@Gizu -  Tillykke med bilen. Men har Tesla DK haft den bil stående i 1½ år, og kun kørt 50-100 km ??

Anders
Anders Apr 17 '17

Tesla har for nylig tilbagekøbt biler fra SIXT som købte inden der kom afgifter på. SIXT har vist så forsøgt at lease bilerne, men vist uden for meget held. Men det var også ret hampre leasingpriser...

Gizu
Gizu Apr 18 '17
Mange tak. Jeg mener faktisk at Tesla sagde at der er tale om sixt bilerne de tilbagekøbte.

Ja bilen har stået stille i 1.5år og kun kørt 50km
Håber ikke at batteriet eller andet har taget skade af det. De ville ihvertfald sørge for at klargøre den og alt skulle være "godt"

Hvad synes i? Jeg skal se på bilen i de kommende dage... levering er næste uge.
DeaconWP
DeaconWP Apr 20 '17

Godt køb, ingen problemer i det. Den 8 års garanti gælder dog fra den dag de leverede bilen første gang. Men det er sikkert ikke et problem. Jeg formoder Tesla kan give dig en fuld lade historik på batteriet, hvis du ønsker det.

Hvis de også ønsker det.

"Kan" de ikke det, da den "ikke findes", så kan de heller ikke senere påstå, at du har ladet/kørt batteriet tomt for mange gange til, at garantien ikke dækker. For en sådan "historik findes jo ikke"

I de tidligere år var der i betingelserne for garantien skrevet, at den gjaldt uanset hvordan man havde behandlet batteriet. Så har du lidt at gå ud fra, i din dialog med dem om batteriets stand/levetids forventning.

Gizu
Gizu Apr 20 '17
Det er så fint, jeg prøver at få en historik trukket ud. Og nævner det du siger. Får den leveret tidligere sagde de i dag, så har den imorgen
KL
KL Apr 28 '17
Har denne, hvis det var noget..

Mangler vinterpakke og 2 ekstra bagsæder