Loading...
dk

En god oplevelse med Tesla Service i Århus | Tesla Forum

JensD
JensD Mar 20 '17

Jeg havde et dørhåndtag som ikke ville åbne sig ved berøring, en P-Bremse som angav fejl når jeg parkerede og skulle sætte i gang, vand i de små hvide glas på bagklappen, en knage-lyd når rettet blev drejet ved lav hastighed, og et dashboard som ikke flugtede i den højre side. Jeg fik en tid den 8 MAR og jeg blev taget godt imod af Thomas, som var yders venlig. En mekaniker blev tilkaldt og vi gennemgik bilen. Jeg fik en låne-bil, mod at vise mit kørekort, og så kørte jeg på arbejdet.                                                                       Det var planen at jeg skulle komme om hente bilen kl. 1600, men da P-Bremsen skulle skiftes, og bilen skulle rengøres og vaskes, tilbød Tesla at køre min bil til Ålborg den næste dag, og tage låne-bilen med tilbage. Og sådan blev det.

Jeg betalte intet for den udførte service, og må sige, at det var en fornøjelse at møde Thomas fra serviceafdelingen.

En kæmpe ros til Tesla Århus.

HJJ
HJJ Mar 20 '17
Dejligt at høre de positive meldinger.
Jeg har også kun godt at sige.
Gronhund
Gronhund Mar 21 '17

Samme her. Og nu har Tesla Service jo også fået ventetiden på en tid ned (hvilket de da også "blærer" sig med, når man skal have en tid) :-)