Loading...
dk

Autopilot max hastighed kan øges | Tesla Forum

JCBX
JCBX Apr 1 '17
Jeg har længe været irriteret på at ap1 kun tillader 150km/t

Og at man i det hele taget ikke har fartpilot i de højere hastigheds lag og derved også afstands radar

Hørte i et klip på youtube at Elon Musk sagde 100 miles per hour

Så prøvede jeg at sætte den over på miles i kontrolpanelet i går

F4ndm3 om ikke det virker

Nu kan den køre (omregnet) 160km/t på autopillot. og afstandsradar virker længere oppe, prøvede det ved 120 mph og den holdt afstand

Hvorfor mon der er forskel i softwaren ?

Johannelund
Johannelund Apr 1 '17
Hold nu op, det mest presserende issue ved fartpiloten er da at der ikke er en indstilling hvor man kan få den til at tilpasse hastigheden efter den skiltgenkendselse der også er i en Tesla, og der må da være lige til højrebenet at programmere dette.
fmm1000
fmm1000 Apr 1 '17
AP1=April 1???
jensk2
jensk2 Apr 1 '17
Citat fra Johannelund Hold nu op, det mest presserende issue ved fartpiloten er da at der ikke er en indstilling hvor man kan få den til at tilpasse hastigheden efter den skiltgenkendselse der også er i en Tesla, og der må da være lige til højrebenet at programmere dette.

Selvfølgelig er det irriterende at man selv skal skifte, men er det ikke blot at holde fartpilot aktivator trukket tilbage i et sekund?

torvalstrom
torvalstrom Apr 9 '17
@JCBX hvorfor læser jeg dog først din post nu hvor jeg ER kørt retur hele vejen fra Frankrig ;-) Tak for tippet! Det skal prøves :-) @Johannelund, ja for dælen det ville være dejligt... Og enig, det fatter jeg ikke hvorfor de ikke har lavet allerede.
JCBX
JCBX Apr 17 '17
Fmm1000 ramte hovedet på sømmet
torvalstrom
torvalstrom Apr 17 '17
Citat fra JCBX Fmm1000 ramte hovedet på sømmet

Du er et ondt, ondt menneske ;-) 

fmm1000
fmm1000 Apr 17 '17
Prøvede faktisk idag at skifte fra km til miles på AP. Den kan højest kører 90 mph eller 145 kmt.