Loading...
dk

Lak | Tesla Forum

tintin
tintin Aug 17 '14

Hej

Jeg regner med at bestille en S 85 til levering i jan 2015

Er der nogen der kan rådgive mig ang. hvilken laktype jeg bør vælge?

Og nu jeg er i dette forum!! Er der nogen af jer derude der har hørt rygter om hvor lade stationen i den sydlige del af Jylland kommer til at ligge?

Kiefer
Kiefer Aug 17 '14

Laktype?

Du skal nok bare vælge den farve du synes bedst om og så ellers bare sende den til en gang Opticoat :-)

 

Angående SC, så siger rygtet Åbenrå

 

/Martin

Nommensen
Nommensen Aug 17 '14
Helt enig - den er flot i alle farverne, men vælg den du synes bedst om og ikke tænk på gensalg mv. - du skal se på den og nyde den hver dag i mange år
Tue
Tue Aug 17 '14
Multicoat er noget dyrere, men klart det flotteste især i rød :-)
Kiefer
Kiefer Aug 18 '14

Ja, det er jo så heldigvis smag og behag, personligt synes jeg den mørkegrå kombineret med mørkegrå fælge ikke er helt dum at kigge på.

 

Jeg valgte selv sølvgrå, den er nem at holde ren...

 

/Martin

TwoChops
TwoChops Aug 18 '14
Jeg valgte den grønne. Den er mørk. Folk spørger meget tit om det er min "den sorte derovre".
Den er flot og elegant, men ikke den nemmeste at holde nyvasket og pæn. Opticoat har dog hjulpet gevaldigt.
Larsen
Larsen Aug 18 '14
En rigtig Tesla skal selvfølgelig være hvid. Ikke noget flødefarvet, men helt hvid.
Kiefer
Kiefer Aug 18 '14

Larsen: Jae, jo... men så skal du jo også vaske den flere gange dagligt ;-)

 

/Martin

cvitting
cvitting Aug 18 '14

@Larsen - helt enig (evt. med et lille skvulp perlemor) :-).

@Kiefer - ikke helt enig. Jeg har ny kørt forskellige hvide biler i 6 år, og hvid er bestemt en af de nemmeste biler at holde pæne og rene. Sølv overgår nok en smule, men hvid har bestemt været nem - også set i forhold til de sort metallic biler, jeg har haft tidligere ...

Werge
Werge Aug 18 '14
Er der nogen der ved om der er kommet, eller hvornår der kommer en bil til DK i den nye grå ?
Larsen
Larsen Aug 18 '14
En gråmetallic er nok den mest praktiske farve jeg nogensinde har haft. Indtørret salt ses næsten ikke.
Jeg ville rigtigt gerne have haft den signatur røde. Den er vildt flot. Jeg jar fået rigtigt mange positive tilkendegivelser mht. den hvide. Som der var en der sagde i går: "så var det hvideste bil han nogen sinde havde set" Sætningen er nok ikke lige til godkendelse af Dansk Sprognævn. :-)