Loading...
dk

Tesla eller BMW | Tesla Forum

mbk
mbk May 10 '17

Den P90D blev lagt på i går. Skarp pris i forhold til bilbasen, hvor billigste P90D er 100.000 dyrere. "90"'erne holder pt. brugtprisen bedre.

Man får jo ny 80.000km/4år garanti, så jeg ville være ligeglad med at den har gåët 80.000km.

Om man så har behov for P'et er så noget andet, men sjovt er det da, men forsikringen bliver nok dyrere.

mbk
mbk May 10 '17
Citat fra mbk

Den P90D blev lagt på i går. Skarp pris i forhold til bilbasen, hvor billigste P90D er 100.000 dyrere. "90"'erne holder pt. brugtprisen bedre.

Man får jo ny 80.000km/4år garanti, så jeg ville være ligeglad med at den har gåët 80.000km.

Om man så har behov for P'et er så noget andet, men sjovt er det da, men forsikringen bliver nok dyrere.

Synes forresten der er en tendens til at de nyoprettede brugt biler har en billigere/skarpere pris end dem der har hængt længe, men de opdaterer nu også priserne en gang imellem. Min fornemmelse er at de vil sætte skære i prisen senere på året, især pga. at de stort set aldrig har haft flere brugte end nu (43 stk).

mbk
mbk May 10 '17
Citat fra mbk

Synes forresten der er en tendens til at de nyoprettede brugt biler har en billigere/skarpere pris end dem der har hængt længe, men de opdaterer nu også priserne en gang imellem. Min fornemmelse er at de vil sætte skære i prisen senere på året, især pga. at de stort set aldrig har haft flere brugte end nu (43 stk).

Har hørt at Tesla selv ikke tilbyder en ret høj pris på en brugt Tesla. Vil ikke nævne pris/model, da jeg har fået det fortalt fortroligt, men væsenligt under deres salgspris hvis de skal tage en brugt Tesla ind i bytte. Det var høj km biler, måske de vægter derfor. 

Frederikfogelstroem
Frederikfogelstroem May 19 '17
Som en opfølgning på min tråd, bliver jeg i næste uge den glade ejer af en sort 85d fra dec15 med 15.000 bag sig. 

Tak for jeres råd og vejledning

Mvh Frederik

WeaponX
WeaponX May 19 '17
Tillykke med den. Den har jeg også kigget på. Endte du med at betale 695?

Helt sikkert den fedeste 85D jeg har set de sidste 3 mdr. på bilbasen
Frederikfogelstroem
Frederikfogelstroem May 20 '17
Citat fra WeaponX Tillykke med den. Den har jeg også kigget på. Endte du med at betale 695?

Helt sikkert den fedeste 85D jeg har set de sidste 3 mdr. på bilbasen
Endte med at bytte min BMW plus penge, så prisforhandlingen skete ud fra en byttepris vi blev enige om, og begge kunne acceptere.
HJJ
HJJ May 20 '17
Flot bil!
Tillykke med den.
koden
koden May 20 '17
Citat fra mbk
Citat fra mbk

Har hørt at Tesla selv ikke tilbyder en ret høj pris på en brugt Tesla. Vil ikke nævne pris/model, da jeg har fået det fortalt fortroligt, men væsenligt under deres salgspris hvis de skal tage en brugt Tesla ind i bytte. Det var høj km biler, måske de vægter derfor. 

-----------------------

Nej de giver ikke meget for dem. 
Har set 2 stk. solgt på forhandler auktion.
Synes umiddebart de blev solgt meget meget billigt.
Vi må håbe at Tesla snart kommer af med puklen...
Eller det vil sige for mig er det sådan set ligegyldigt, da jeg ikke skal sælge.
Men alligevel lidt irriterende at se 
P85DK
P85DK May 22 '17

Godt du valgte en brugt Tesla i stedet for en brugt BMW ...

Bianco
Bianco May 22 '17
Citat fra P85DK

Godt du valgte en brugt Tesla i stedet for en brugt BMW ...

"Rart" at se FUD i den anden lejer også... :-(

Sider: « 1 2 3