Loading...
dk

baglys om dagen | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Feb 20 '23

Det har man sådan set også på en model 3 og Y. Det står tydeligt i venstre side af skærmen. Hvis man har behov for den. 

Det har man nu sjældent. Jeg bruger ikke GPS, og plejer at benytte hold nede i et sekund funktionen, så den går på lovlig hastighed. Bruger jeg ikke den funktion, så ved jeg at jeg kører for stærkt og skal forventet en bøde. Eftersom det kun er blevet til 1(som ikke er dukket op endnu) på 163kkm, så kan det ikke være noget problem.

 

Tesla's program siger bare at for at tænde baglyset manuelt, så skal du manuelt tænde lygter. Når du så går fra den, så giver den alarm, fordi den står på manuel lys, og vil bruge strøm. Med mindre det er opdateret siden for nogle år siden da det irriterede mig. 

P85DK
P85DK Feb 20 '23
Citat fra Johannelund
Kan kun sige at de gamle model s tænder baglyset mange gange før de billige model 3 og y<br />
Godt man har en model S. <br />

 

Du forvirrer mig her. Du skriver 'billig' som om det er en dårlig ting, men er 'billig' ikke den altoverskyggende ledestjerne helt ude vest på? Og hvem er ham der 'man'? Er det en vi kender?

MOS
MOS Feb 20 '23

Nu skal I ikke moppe Johanne. Det er ikke pænt gjordt. Det er ikke alle, der er orblide eller er lige gode til formulerelse. Jeg tror alligevel, de fleste godt forstår, hvad hun mener.

cth
cth Feb 20 '23

ordblind..det havde jeg nu ikke lige set.

Det er mere formuleringerne...

Meget nedladende.

MOS
MOS Feb 20 '23
Citat fra cth

ordblind..det havde jeg nu ikke lige set.

Det er mere formuleringerne...

Meget nedladende.

Tror heller ikke, P85DK er ordblind. Det var bare et eksempel. Der skal som udgangspunkt være plads til alle.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Feb 20 '23
P85DK
P85DK Feb 20 '23
Citat fra MOS

Nu skal I ikke moppe Johanne.

Siger du at Vagn flyver under LGBT+ flag her på forummet ? Man godt være både LGBT+, orblin, dårlig til formulerelse og arrogant på samme tid :-)

Gronhund
Gronhund Feb 23 '23

Og der er ikke nogen der har fået mekanikeren til at installere en "boks" så der er permanent baglys (lige som man gør i andre biler?

Jeg overvejer at få min mekaniker til at gøre det, men er i tvivl, om Teslaen vil brokke sig, vis den mener at baglyset er tændt uden den har bedt om det (jeg ved ikke hvor "intelligent" det er lavet eller om det kører på BUS eller lignende).

KimT
KimT Feb 23 '23

Jeg har kun oplevet at Konens Kona skulle have installeret noget ekstra for at få permanent baglys. Europæiske mærker skal vel bare have koblet en Bosch tester på for at få vendt et bit.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Feb 23 '23
Sider: « 1 2