Loading...
dk

Ligger du inde med en dansk Brugermanual til Model S i version fra og med 7.0 til 8.0 | Tesla Forum

egernmus
egernmus May 31 '17

Hej Alle.

Er der een af jer, som har brugermanualen  "model_s_owners_manual_europe_da_dk.pdf" i versionerne fra og med 7.0 (okt 2015) til 8.0 (okt 2016)?

 

Jeg ved der er flere revisioner imellem. Sidstnævnte er tilgængelig på / ligger på My Tesla stadig, så den behøves ikke.

 

Tesla er jo desværre så venlige at fjerne originalerne fra My Tesla, når der kommer en ny software-opdatering. Og jeg ligger desværre kun inde med udvalgte versioner.

 

Er der een, som kan lægge disse til download til mig, hvis I har dem? :) På forhånd tak.

/U

Forummets indlæg er redigeret af egernmus May 31 '17
oledole
oledole May 31 '17

Jeg har en "050916_Operating_Model_da_DK" liggende. Er den for ny?

 

Forummets indlæg er redigeret af oledole May 31 '17
egernmus
egernmus May 31 '17

@oledole .. modtager den gerne, hvis du har et link til dropbox/onedrive el lign :)

@KimT .. Takker ..

Er der nogle andre, som ligger inde med en version 7.0 i dansk? Jeg har den samme originale i en-US gemt lokalt fra dengang jeg bestilte bilen, men den danske har Tesla bevidst destrueret og overskrevet med en version 8.0, desværre.

Tak på forhånd :)

/U

Forummets indlæg er redigeret af egernmus May 31 '17
oledole
oledole Jun 1 '17
Send e-mail på SMS på 20140139 så mailer jeg den til dig.
jensk2
jensk2 Jun 1 '17

I denne folder: https://1drv.ms/f/s!AsgXGN0quZzvjpNS0uyJ0AFSQkT8BA er model_s_owners_manual_touchscreen_7.0_das_ap_na_r20151028_en_us den engelske 7.0 manual. Denne fil 'ligner' en lidt nyere dansk version af samme: Model_S_Owners_Manual_Touchscreen_DAS_EU_R20160317_da_DK

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Jun 1 '17
CanEl
CanEl Jun 4 '17

hej

jeg har en manual: model_s_owners_manual_danish_1.0

og en for skærmen: model_s_owners_manual_touchscreen_6.2_das_eu_r20150331_da_dk

og en redningsanvisning: model s - vejledning til brug for redningsmandskab

de er fra efteråret 2015, kan de bruges?

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Jun 4 '17
jensk2
jensk2 Jun 9 '17

@egerrnmus

Jeg tror måske du for længst har fået hvad du eftersøger? Har du glemt at følge op på din post? (Hint: 'Hej Alle')

mvh

jens

egernmus
egernmus Jun 10 '17

Jeg mangler stadig 7.0 i dansk i en tidlig version fra oktober 2015 :)

Anyone?