Loading...
dk

Spotify skriver invalid account | Tesla Forum

Neisti
Neisti Nov 30 '18
Der er ikke ogen flueben!!
Neisti
Neisti Nov 30 '18
Jeg ser ingen flueben !
PeterE
PeterE Nov 30 '18

Hvis I vil have bare lidt hjælp, så væk lige mere specifikke: 

Premium eller Tesla konto? 

Har har I forsøgt og hvad var resultatet?

Neisti
Neisti Nov 30 '18
Tesla konto
PeterE
PeterE Dec 1 '18

Der er masser af flueben, men det er måske ikke muligt at redigere playlists.
KimT
KimT Dec 1 '18

Så ville jeg da også lige bruge Spotify - efter lang tids pause. Min vil heller ikke logge på. Når man starter Spotify skriver den "Logging on with Tesla account". Efter nogle sek kommer den frem med login billedet, og skriver Error - her kan man så trykke på knappen Use Tesla Account, men igen sker der ikke noget når man trykker på den.

BOF Administrator
BOF Dec 2 '18

Min Spotify har ikke virket i ca. 2 ugers tid. Om det er fordi jeg fik re-etableret forbindelse til mobil eller andet, så virker den nu igen. 

KimT
KimT Dec 2 '18

Min vil ikke engang på når jeg holder i garagen og den kører på wifi

P85DK
P85DK Dec 2 '18

Prøv at gå via søgefunktionen. Via søgefunktionen virker min, men får ellers samme besked som jer.

KimT
KimT Dec 3 '18

Min virker heller via søgefunktion

Dieselosaurus
Dieselosaurus Dec 3 '18
Quote from KimT

Min virker heller via søgefunktion

Samme her... Min browser ser heller ikke ud til at kunne få kontakt :-/
KimT
KimT Dec 5 '18

Virker igen efter 46.2

Og sanginfo vises igen via DAB

Forummets indlæg er redigeret af KimT Dec 5 '18
Hilbert
Hilbert Dec 27 '18

Spotify har nu ikke virket i en uge hos mig. Kan nogen hjælpe?

Vers. 2018.48.12.1

Har prøvet stort set alt incl. reset.

God jul og godt nytår!

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Dec 27 '18
JCBX
JCBX Dec 28 '18
Jeg har samme problem ....

Typisk med masser af software fejl ved udrulning af store opdateringer ☹️
Noer
Noer Feb 21

Det virkede desværre ikke med en reset. Dog synes jeg ikke reset nr. 4 virkede som beskrevet. Jeg havde ikke nogen power off i service menuen.

Kimsanity23
Kimsanity23 Feb 21
Citat fra Noer

Det virkede desværre ikke med en reset. Dog synes jeg ikke reset nr. 4 virkede som beskrevet. Jeg havde ikke nogen power off i service menuen.

Huskede du at gøre alle de andre ting man skulle gøre?

Sit in driver’s seat. In park with all doors closed.
Menu, service, power off.
Wait about 60 seconds for the interior lights to go out.
Wait 30 seconds more to be safe.
Press brake pedal.
Wait about 30 seconds whilst everything boots up (you may see odd error messages for a few seconds).
Done.

Jeg har ikke selv prøvet 4'eren, men 3'eren virkede. Det var faktisk også den der fik min Spotify til at virke igen.

PeterE
PeterE Feb 21
Citat fra Noer

Send lige et billede af din service menu, det lyder helt sort hvis du ikke har en 'Factory reset' knap derinde. Vær opmærksom på at den kun er aktiv, når du er parkeret.  

henrik_dk
henrik_dk Feb 21

Du har forsøgt med "sprog" tricket for, at få Spotify til at virke igen?

Kender du det ikke, så skal du skifte sprog i displayet til f.eks. tysk, skærmen genstarter og Spotify virker :-). Skift så tilbage til engelsk, skærmen genstarter igen og Spotify virker forsat :-).

Har brugt det 2 gange nu, da Spotify login også fejlede hos mig efter de sidste 2 opdateringer....

Neisti
Neisti May 8
Nyt spørgsmål vedr Spotify. De sange der gemmes i Songs ( har "kun" Tesla konto, så der kan Vist ikke laves playliste,selv om det nogen gange lykkes at føje sange til) de har ikke alle et flueben, så jeg kan slette igen? Og hver gang vi har lyttet til musik fra Spotify ligger de på forsiden ved siden af radioprogrammer, når skærmen åbner op. Hvordan sletter man mon dem
PeterE
PeterE May 9
Citat fra Neisti Nyt spørgsmål vedr Spotify. De sange der gemmes i Songs ( har "kun" Tesla konto, så der kan Vist ikke laves playliste,selv om det nogen gange lykkes at føje sange til) de har ikke alle et flueben, så jeg kan slette igen? Og hver gang vi har lyttet til musik fra Spotify ligger de på forsiden ved siden af radioprogrammer, når skærmen åbner op. Hvordan sletter man mon dem

Hvis du afspiller dem fra Songs igen, så bør der være et flueben og derved kan du fjerne dem fra Songs igen. Hvis det ikke virker, så vis os lige et screenshot. Du kan ikke slette din spor for hvad du har lyttet til, kun ved at genstarte skærmen.  

Sider: « 1 2 3 »