Loading...
dk

Spotify skriver invalid account | Tesla Forum

Neisti
Neisti May 9
Og genstart der menes hold begge schroll knapper nede?
Neisti
Neisti May 9
Ikke noget af det ændrer på sagen
PeterE
PeterE May 9

@Neisti, jeg vil gerne forsøge at hjælpe - og min Spotify (både Tesla og Premium) virker fint synes jeg. Smid et billede eller to herind og skriv hvad du mener der ikke virker. OK?

Neisti
Neisti May 10
Det lykkes ikke rigtig med at føje billeder til. Prøver at beskrive. Når vi "tænder" bilen, ses navigationskortet og medie boksen ligger nederst , hvor radiofavorit programmerne ligger til højre og Recents til venstre. Det er de sidst spillede (recents) jeg gerne vil have ryddet, det roder, når flere bestemmer over musikken. Pkt 2. Når jeg går ind i Songs under Library på Spotify, er der melodier der ikke er flueben ved ( måske de er gemt eller ikke gemt på der afgør om der er flueben) de kan ikke slettes. Når jeg går ind under Stations stadig under Library, ligger der ligeledes meget, som ønskes ryddet op i, dette er måske ikke muligt.?? Jeg har genstartet via shroll knapperne. Håber det giver mening, ellers er det vel også et af de mindre "problemer"
Neisti
Neisti May 13
??!!
PeterE
PeterE May 13

To ting: 

a) Recents bliver ved med at vise de seneste afspliiede titler, og det kommer du ikke af med. Det er ikke holdbart at resette en gang om dagen, bare fordi I ikke vil se på hvad de andre lytter til. 

b) Underligt med fluebenene, hvis du finder ud af at vise et par billeder, så kan vi kigge på det. Ellers bliver det svært.

Neisti
Neisti May 13
Ok, tak for ulejligheden og bøvlet med mig
NikolajK
NikolajK May 13

Jeg ved ikke om det her kan hjælpe med at løse evt. problemer:

https://www.teslarati.com/how-to-play-spotify-tesla-music-streaming/

Jeg kender ikke selv til servicen, er blot faldet over et par indlæg på facebook hvor det omtales positivt.

Sider: « 1 2 3