Loading...
dk

opladning Struer | Tesla Forum

Niller1981
Niller1981 Jun 14 '17

Er der nogen herinde som ved hvor det er muligt at oplade bilen i Struer. Skal til en konfirmationsfest 2 juli og kan ikke se der er så mange opladningsmuligheder deroppe. Havde Superchargeren nu stået færdig i Holstebro så kunne jeg ha nappet den, men det er vist først sidst på året den er færdig.

Hvis der er nogle herinde hvor jeg kan låne et 16 amp tilslutning så betaler jeg naturligvis gerne. 

/Nils

 

 

Nappedyret
Nappedyret Jun 14 '17

Der lidt Eon og Clever ladestandere i Holstebro: https://www.plugshare.com/

 

Eon-lader ved Nørreport Centret er vist ofte ICE'et 

Kiefer
Kiefer Jun 14 '17

Der står også nogle EON standere ved Holstebro Kommune.

/Martin

Niller1981
Niller1981 Jun 14 '17

Tak. Jeg har ikke Eon abonnement, men tænker måske det giver god mening at ringe til dem og evt købe er kort som jeg kan bruge ved deres standere hvis det skulle knibe.

Niller1981
Niller1981 Jun 14 '17

Men det er godt nok pricy. hvis jeg skal ha et kort koster det 99 kr, når jeg så lader ved en stander 5,25 pr kw... :-)

Kiefer
Kiefer Jun 15 '17

Ja det er dyrt at være i problemer. Vi har også kun et Clever og EON kort til yderste nødhjælp i det tilfælde det skulle være nødvendigt.

Hvilket det kun har været en enkelt gang, og det var da konen kørte en tur i en Nissan ENV-2000 fra Hinnerup til Viborg. Det skal man så ikke gøre hvis man gerne vil hjem igen :-)

Men ellers synes jeg deres priser er alt for dyre, et EON kort er nok kun interessant hvis man i forvejen har deres all inclusive abb.

/Martin

Niller1981
Niller1981 Jun 15 '17

Netop... Jeg har kigget lidt på deres All incl. abonnement. Men lige nu har jeg regnet ud at jeg ca bruger 800 kwh om måneden. og det giver jeg pt. 475 kr for. hvor eon all incl koster 579 kr... Og fra sidste måned har jeg fået parkeringsmulighed på arbejde hvor jeg kan lade gratis, dog kun så det max gir en 80 km til teslaen på en arbejdsdag. men det er gratis. så, jeg kommer til at bruge mindre end de 475 kr.... så hvis jeg skal ha Eon, så er det for sikkerhedens skyld og for bare at ha et fast budget om måneden men ubegrænset strøm. Dertil kommer så at jeg skal ha en ladeboks fra Eon og af med den nuværende fra evse.

P85DK
P85DK Jun 15 '17
Quote from Niller1981

Netop... Jeg har kigget lidt på deres All incl. abonnement. Men lige nu har jeg regnet ud at jeg ca bruger 800 kwh om måneden. og det giver jeg pt. 475 kr for.

betaler du kun 60 øre pr kWh ... det er godt nok billigt. El-transport (netafgift) er ca. 53 øre ex moms alene her

Niller1981
Niller1981 Jun 15 '17

ahhh... det er med el på huset... ha ha... ja ellers er det meget billigt... jeg giver 1,09 pr Kwh når tilskud fra Evse er trukket fra.

Jeg bruger ca. 360 kwh dvs omkring de 400 kr. på bilen om måneden i strøm, og så skal Evse ha 75 kr i abonnement... :-)