Loading...
dk

Ingen internet I dag | Tesla Forum

YESTES
YESTES Jul 6 '17
Er der andre der har manglet internettet i bilen Idag?
Navigationen virkede men ingen af de sider jeg gerne vil loade fx fartkontrol...
VH yestes
Kiefer
Kiefer Jul 6 '17

Ingen problemer her, Har lige kørt fra Hannover til Tinning med 4G det meste af turen, bortset fra de steder hvor der kun er Edge...

Men der har ikke været udfald hvor det slet ikke har virket. 

/Martin

YESTES
YESTES Jul 6 '17
Hej Kiefer
Ok tak for tilbagemeldingen - ringer Tesla i morgen.
VH yestes
Andmar
Andmar Jul 6 '17
Hej
Ja jeg har heller ikke haft noget internet i dag
Anders
lauz
lauz Jul 6 '17
+1

Også død forbindelse i dag
YESTES
YESTES Jul 7 '17

OK, tak for tilbagemeldingerne !

Så er det ikke i min bil, men åbenbart et generelt forbindelsesproblem i dag (jeg er jo blevet lidt mere nervøs nu efter 85.000 km :-) . 

Ved 80.000 service / garantitjek sagde jeg nej tak til at opgradere til 4G, det er for dyrt bare for at skifte et modem, så jeg håber modem´et holder til vi kan få 5G + opgraderet CPU ... :-)

VH YESTES.

lasen
lasen Jul 7 '17
Hej @YESTES Hvad skulle du have givet for LTE/4G opgradering? mvh
Captiva
Captiva Jul 7 '17

Opdaterede faktisk software over sim kortet kl 13.20 i dag....tog 20 min. Ingen problemer

KimT
KimT Jul 7 '17
Quote from Captiva

Opdaterede faktisk software over sim kortet kl 13.20 i dag....tog 20 min. Ingen problemer

Det kan du ikke regne med. Der kan gå lang tid fra at de enkelte moduler er dowloaded fra Tesla til bilen har lavet et build som er klar til at blive installeret på bilen. Først når pakken ligger helt klar og er verificeret (og vist også er frigivet fra Tesla) får du besked i display'et. Der kan sagtes ligge en nyere version af FW på din bil som ikke må blive installeret endnu. Så det foregår ikke som på f.eks. IOS

Så engang en tråd (nok på TMC af enten WK057 eller Ingeneer)) hvori hele opdaterings processen stod beskrevet

YESTES
YESTES Jul 7 '17
Hej Lasen
Tilbud fra Tesla var 4300 kr. incl. Moms og montering i.f.m. mit 80.000 km. Service.
Det kan jeg jo købe en iPad for ... ;-)
VH YESTES