Jeg er selv snart den lykkelige ejer af en Tesla S 85 – Nærmere bestemt start december. Så lige nu går jeg og tæller dage, timer og minutter. Samtidig håber på at få solgt min R-Klasse inden jeg får det nye vidunder. Det synes dog ikke helt nemt - Tiden er vist nok løbet fra den type bil.
Til dagligt arbejder i Codan og sidder med salg af forsikringer til erhvervskunder. Har i dag et par kunder der kører Tesla, hvilket nok også var der jeg fik øjnene rigtigt op for bilen. Ved ikke hvor meget i giver i forsikring for jeres, men ved vi tarifmæssigt er pænt konkurrencedygtige.
Sad og regnede nogle scenarier idag og kom frem til følgende:
Firma med 3 biler eller mere inkl. Tesla, Minimum 3 års skadesfri kørsel fra 5900,- årligt. Forsikringen er med fastpræmie, Fri KM og 6000,- i selvrisiko. Købes bilen privat og har man firma med 3 biler eller mere kan vi stadig lave den fra 5900,- årligt
Firma med kun 1 bil, og minimum 3 års skadesfri kørsel fra 6500,- årligt. Forsikringen er med fastpræmie, Fri KM og 6000,- i selvrisiko
Firma med 1 bil uden anccinitet / Helt nystartet fra 9900,- årligt . Forsikringen er med fastpræmie, Fri KM og 6000,- i selvrisiko
I ovenstående tilbud er der taget udgangspunkt i en Tesla S 85P+. Vælger man eksempelvis Tesla S 65 i stedet er prisen endnu lavere.
Dertil skal det nævnes vi også er skarpe på den resterende forretning så længe det ikke drejer sig om en fyrværkeriproduktionsfabrik eller lignende :-)
Så kunne nogen herinde tænke sig at få et bud på en professionel gennemarbejdet forsikringsløsning på jeres erhverv er I velkomne til at give mig et ring på 30378205 eller aco@codan.dk. Så kan vi tage den derfra
Mvh Andreas la Cour