Loading...
dk

Charge port opener købes | Tesla Forum

copycolor
copycolor Jul 28 '17

Søger en Charge port opener, er der nogen som har en sådan til salg?

 

Kontakt mig evt. pr. telefon: 26747703

 

MVH

Lars 

KS
KS Jul 29 '17
Check tesla-shop.dk
lysmanden
lysmanden Sep 2 '17
Er nysgerrig: hvad skal i bruge sådan en til?
ErikBH
ErikBH Sep 12 '17
Citat fra lysmanden Er nysgerrig: hvad skal i bruge sådan en til?

åbne chargeporten? 

/Erik

PeterE
PeterE Sep 12 '17

Hvordan er det anderledes end at bruge fob'en?

lysmanden
lysmanden Sep 13 '17

PeterE: ja eller brugeladestikket som også åbner dækslet. Jeg forstår ikke helt pointen i et ekstra stykke tilbehør

ErikBH
ErikBH Sep 13 '17
Citat fra PeterE

Hvordan er det anderledes end at bruge fob'en?

fob'en kan måske være i tasken, hvor chargeport åbneren kan placeres et snedigt sted ved ens ladeboks. FOB'en er også "langsom", en chargeport åbner virker øjeblikkeligt.

Citat fra lysmanden

PeterE: ja eller brugeladestikket som også åbner dækslet. Jeg forstår ikke helt pointen i et ekstra stykke tilbehør

 det kræver jo at du bruger UMC'en eller en Tesla HPWC. Hvis du har en E.ON boks er der ikke nogen åbner på stikket.

/Erik

PeterE
PeterE Sep 13 '17

Ja ok, jeg er så heldig at jeg har en 4-5 sekunders gåtur hen til bilen - og undervejs holder jeg bagklap-knappen nede på min fob, og så åbner den længe før jeg når derhen :) Jeg savner ikke en knap på mit EON ladestik - når jeg parkerer om aftenen, så åbner jeg chargeport fra skærmen og næste morgen fra min fob. 

ErikBH
ErikBH Sep 18 '17
Citat fra PeterE

Ja ok, jeg er så heldig at jeg har en 4-5 sekunders gåtur hen til bilen -  

jeg klarer mig også med at åbne fra skærmen når jeg kommer hjem og fob'en om morgenen, netop da jeg også har E.ON boks :-).

Jeg tror I øvrigt ikke man skal regne på bekvemmelighed kontra økonomi, det vil sjældent kunne betale sig ;-)

vh, ErikBH