Loading...
dk

Opdatering, men ingen info om hvad der er opdateret. | Tesla Forum

HRH
HRH Aug 27 '17
Nu er det anden gang, jeg har fået en opdatering unden efterfølgende info om indholdet.
Er der nogen, der ved, hvad den indeholder?
MOS
MOS Aug 27 '17

Bugfixes and improvements uden nærmere specifikation...? Det har jeg jeg også fået en del gange efterhånden. Jeg ved ikke, hvad det dækker over, men jeg gætter på, at det er diverse fejlrettelser, som gør systemet mere stabilt og luser ud i nogle fejl hist og her og gør betjeningen mere hurtig og glidende.

Det er ikke sikkert, det er nogle fejl, man selv oplever, så på den måde opdager man jo ikke forskellen. På samme måde som man ikke umiddelbart opdager en lille forbedring i stabiliteten. Hvis systemet går ned, opdager man det og synes, det er irriterende. Men hvis man en dag kører en tur og systemet ikke går ned, så er det jo ikke sådan at man tænker: "Lækkert nok - i dag gik den ikke ned!" Men derfor er det jo stadig en forbedring.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Aug 27 '17
Raymond
Raymond Aug 27 '17

Kørte i dag på en lang landevej med skiftevis 80 - 70 og 60km hastighedsgrænser(mange skift!), AP1 skiftede automatisk mellem hastighederne helt perfekt - var det en tilfældighed?

MicTheCat
MicTheCat Aug 27 '17
Øv det prøvede jeg ikke da jeg kom tilbage til dk i dag. Men der var ingen restriktioner længere så kunne godt køre med ap1 med 100 km/t på en tom landevej. Må prøve i morgen tidlig

Update: kørte i dag en kendt strækning. Desværre med samme restriktions på landevejen og ingen genkendelse af byskilt
Forummets indlæg er redigeret af MicTheCat Aug 28 '17
P85DK
P85DK Aug 29 '17

en lille ekstra begrænsning som er blevet fjernet med senest opdatering

https://electrek.co/2017/08/28/tesla-unleashes-full-power-ludicrous-performance-cars-customer-complaints/