GF er ikke de billigste på biler, men jeg har altid haft en helheds vurdering, da vi har nogle specifikke behov som nogle selskaber slet ikke vil dække og andre tager 3 storebæltsbroer for.
Med hensyn til bilerne, så er vores P85D lige under 10.000 /året, Abarth med 180hk for 3.500/året og en Audi TT Roadster Quattro 225hk for 5.500/året med gode vilkår og en 18 årig på lige vilkår.
Generelt når du leder efter forsikringer, så kan det mange gange betale sig at tale med assurandører, da mange selskaber har forskellige aftaler med forskellige interessegrupper. Således var jeg medlem af Dansk Campist Forbund da jeg havde en Range Rover, da assurandøreren så kunne forsikre den via en aftale med DCF for 8.000/året hvor alle andre ville have 15.000 +
Her med GF, så er det blevet til et medlemsskab af Ældre Sagen, da GF har en aftale om ingen grænser på smykker og særlige værdigenstande, hvor de normalt kun dækkes med op til 10% af samlet indbos værdi.
For os har det betydet en kæmpe besparelse og markant bedre dækning generelt.
Jeg har været lidt overrasket over GF, da de tidligere aldrig har ville tage biler med HK eller unge.