Loading...
dk

Billigste forsikringsudbyder for tiden? | Tesla Forum

Nissen
Nissen Oct 20 '17
Quote from webercarbmann
Quote from Nissen

Jeg har lige fået tilbud fra Lærestandens... 9800,- for ansvar, kasko, vejhjælp og selvrisikodækning (hærværk, tagsten ned på bilen osv) og en selvrisiko på 2.955,- Det synes jeg personligt er fornuftigt!

Edit: Ingen KM begrænsning eller krav om GPS tracker hos LB.

Vi har også forsikring hos LB. Ca 8000 for en 70D med selvrisiko på 3000, fri km og vejhjælp. Postnummer 4340.   Nissen din bil må være en større model eller du bor i et dyrre postnummer?  

Vh Peter

Tja bum... S 85... Postnummer 2900 :-) Uden selvrisikodækning lander den i ca. 9000,- Men markant bedre end nogle af de andre selskaber hvor jeg skal flytte alle forsikringer, så det totalt set vil være en markant dyrere forretning... :-) 

BOF Administrator
BOF Apr 20 '18

Hej alle, Jeg ringede til nuværende forsikringsselskab og spurgte ind til priser på TMS. Det kunnen ikke lade sig gøre. Eller det kunne det, men med en spiseseddel af ting der skulle være opfyldt først.

De rådede mig derfor til at kikke på:

http://forsikringsguiden.dk/#!/

Det er noget lettere end at vente og blive stillet om til en mindre skov af sælgere, der ikke kan svare korrekt.

Jeg kan se at den pris jeg nu har slået op, som siden sidst jeg fik en pris er næsten halveret. Så det går da fremad. Men ellers fik jeg at vide at Tryg og Codan forsikringer Tesla.

Forummets indlæg er redigeret af BOF Apr 20 '18
ollos
ollos Sep 28
Er ny Tesla ejer. Alm.Brand. kræver ca. 11.000 kr i årlig præmie. Årsagen til den høje præmie. Der er for lidt konkurrence på reparation af Teslaer
Sider: « 1 2