Loading...
dk

Fjerne de bagudvendte klapsæder? | Tesla Forum

Rasmus21
Rasmus21 Sep 8 '17
Er det muligt at tage de ekstra bagudvendte klapsæder ud af en p85 fra 2014? I så fald hvordan? 
DeaconWP
DeaconWP Sep 9 '17

ja, det er nemt.

de er boltet i ryglænet. Skru dem af.

Der er også bolte ned i gulvet. Dem skruer du også af. så fjerner du sæderne.

Ssætter du de nederste bolte i igen, fordi det er løse møtrikker der nede. ELLERS RUTCHER DE væk og vil rasle i bilen

Rasmus21
Rasmus21 Sep 9 '17
Citat fra DeaconWP

ja, det er nemt.

de er boltet i ryglænet. Skru dem af.

Der er også bolte ned i gulvet. Dem skruer du også af. så fjerner du sæderne.

Ssætter du de nederste bolte i igen, fordi det er løse møtrikker der nede. ELLERS RUTCHER DE væk og vil rasle i bilen

Tak for det! 
Bianco
Bianco Sep 10 '17

Du kan muligvis sælge dem på den blå avis eller til autoskadestuen.

Kiefer
Kiefer Sep 10 '17

Jeg gjorde det på min tidligere S85 fra start 2014. Det er super nemt at afmontere sæderne. 

Der er ingen grund til at sætte boltene i igen, du tager blot beslaget de sidder fast i ud også. Det skal bruges hvis du sælger sæderne med. Det er også kun disse to bolte der skal ud for at du kan afmontere hele sædet, jeg mener det er en Torx 45 der skal bruges. Hvis du bor i Århus har jeg stadig sådan en liggende fra dengang jeg selv afmonterede. Det er en ret simpel operation, dog har Tesla valgt at bruge lidt rød låselim på boltene, så de kan godt være lidt genstridige at få løse.

Du skal dog blot huske på, at dit bagsæde har de to monteringsbeslag på sæderne, så hvis du sælger selve sædet, skal du også sælge dit bagsæde med. Ellers kan en evt. køber ikke bruge dem til ret meget.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Sep 10 '17
JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Sep 13 '17

Jeg har muligvis en køber til dem hvis de skal sælges, så bliver de afmonteret for dig og du får penge i hånden