Loading...
dk

21 tommer fælge til model S | Tesla Forum

Claudio
Claudio Aug 27 '14
Er ny Tesla ejer. Vil gerne have 21 tommer fælge/dæk på min model S men synes at 66K er i overkanten. Har I nogle gode forslag. Kan forstå på tesla man skal passe på hvilke uoriginale fælge man sætter på sin Tesla. Ser frem til at høre fra nogen som har haft samme overvejelser !!
T3S7A
T3S7A Aug 27 '14

Hvad var deres begrundelse, vedr. "uoriginale" fælge?

peerskov
peerskov Aug 27 '14

Tja startede på 19" Kører dejlig behagligt  , dog noget blød i styring selv i stilling "sport" rigtig amerikanerbil. Kører nu med  20" 275/35-20  ligger nu som en gocard Super fedt a en bil på 2100 Kg 

men støjer det mega meget fra dæk Conti SP3 øv øv  så det er nok et spørgsmål om hvormeget "dreng" man er 

Skaarup
Skaarup Aug 27 '14
Conti er supergode dæk, men de støjer ret meget. Har prøvet to S'ere med 21", den ene med Conti den anden med Michelin. Stor lydforskel.

Sålænge du vælger en kvalitetsfælg og ikke en "noname" fælg, kan det vel ikke gå helt galt. Flere herinde kører på Rial fælge - ingen problemer såvidt jeg har set - men der er jo mange gode mærker. Lad være med at spare 1.000 pr. hjørne til Tesla. Og så få det monteret et sted med godt ry, fx et sted hvor de ikke laver andet end dæk og fælge.
Claudio
Claudio Aug 30 '14
Hej Peerskov, super flotte fælge. Må man spørge hvilke model/mærke de er ? Jeg har også selv en sort S'er. Det jeg hører er at man skal prøve at undgå Continental pga dækstøj.?
Raymond
Raymond Aug 31 '14

@peerskov, hvor ser den bare superfed ud.

Hummerling
Hummerling Nov 25 '14

Hej Claudio.   21 tommer Tesla Turbine i sølv kørt 15tkm.  ?

Du kan kontakte mig på mobil +45 20855476