Loading...
dk

Erfaring med 3G dækning i Belgien? | Tesla Forum

TT_Tesla
TT_Tesla Oct 23 '17

Hej

Har været på tur til Belgien i efterårsferien, og oplevede at vi hele ugen ikke havde form for internet (3G) bilen, selv efter diverse re-sets inkl. en total "power down".

Ringede til Tesla, som bekræftede at de ikke kunne "se" bilen, men der burde være internet forbindelse også i Belgien.

På en tidligere tur til Belgien har vi oplevet det samme, så nu vil jeg gerne høre om andres erfaring med internetdækningen på deres Teslaer i Belgien.
Har I oplevet de samme problemer, eller virkede det fint for Jer?

Vh Tim

toego
toego Oct 23 '17

Hej Tim

Vi oplevede det samme i sommerferien i Belgien - udbyderen var BASE. Da vi passerede den hollandske grænse på tilbageturen kom internettet tilbage.

Flemming
Flemming Oct 23 '17
Som navigationsbil for cykelholdet temarotaryhillerød har jeg de sidste 4 år kørt igennem Belgien
Og de sidste 3 år har der ikke været problemer med internettet.
Det skal der helst heller ikke være i år hvor vi kører for 5 gang fra Hillerød til Paris.
rbh
rbh Oct 23 '17

Jeg havde heller ikke internet i Belgien i påsken i år eller i december 2015. I 2015 var jeg inde hos Tesla i Antwerpen, der prøvede lidt af hvert uden held og sagde, at jeg ikke var den eneste, og at det nok var et problem hos teleudbyderen. I år havde jeg så forberedt mig og klarede mig uden.

griffel
griffel Oct 23 '17
Jeg havde heller ingen internet i Belgien i juli i år på vej til og fra Paris. Alle andre lande fungerede upåklageligt - omend langsomt nogle steder... /Jakob :-)
Korsnab
Korsnab Oct 24 '17
Jeg var i Belgien nogle gange sidste år. Første gang forsvandt netværket efter nogle dage, de øvrige gange forblev det funktionsdygtigt, men jeg passede også meget på ikke at bruge “overflødig” data.