Loading...
dk

E-on prisstigning | Tesla Forum

Reklame
webercarbmann
webercarbmann Nov 14

Så stiger prisen på Eon`s all inclusive fra 579 til 679 fra 1/1-18 Stadig attraktivt hvis man kører meget. 

Kopi af mail:

Ny app: Oversigt over E.ONs offentlige ladepunkter

Det glæder os, at vi nu kan præsentere dig for vores nye E.ON Drive app, hvor du bl.a. finder alle vores offentlige ladestandere i Danmark, kan se driftsstatus og få rutevejledning. Appen er første version og bliver løbende opdateret. Har du den gamle version, så skal du slette den og downloade den nye app, som du finder ved at søge på E.ON Drive i Google Play og App Store.

Certificeret vindstrøm fra Rødsand II – både offentligt og privat

Med E.ON er du sikker på at køre grønt – lige meget hvor du lader din elbil. Al strøm i vores offentlige netværk er allerede certificeret vindstrøm fra havmølleparken Rødsand II, som E.ON driver. Har du en ladestander fra E.ON derhjemme, bliver den strøm der løber igennem den ligeledes certificeret fra november 2017.

Kender du vores vejhjælp?

E.ONs ladekort giver dig adgang til servicen Vejhjælp. Du kan anvende Vejhjælp, hvis du står ved en E.ON hurtiglader, der er ude af drift, og det ikke har været varslet i vores E.ON app. Med Vejhjælp bliver både dig og din elbil transporteret hjem – eller videre til nærmeste hurtiglader uden beregning. Vejhjælp dækker alle hurtigladere i hele Danmark.

Prisstigning – men stadig Danmarks bedste priser

E.ON har Danmarks bedste priser på ladeløsninger til elbiler. Det har du bl.a. oplevet ved kun at betale 579 kr. om måneden for batterier over 44 kWh. Markedet for strøm til elbiler er i rivende udvikling. Og for at blive ved med at kunne tilbyde landets allerbedste ladepriser til vores mange kunder har vi været nødt til at opjustere prisen på de store batterier på All Inclusive HOME-abonnementet. Det betyder, at du fra 1. januar 2018 betaler 679 kr./md. – og stadig kan lade til Danmarks bedste priser. Hvis du er i gang med dine første seks måneder som All Inclusive kunde, så beholder du den oprindelige pris indtil du er ude af bindingsperioden.

Bedste hilsner

E.ON Danmark A/S

Jabba
Jabba Nov 14

679 kr. er stadig et rigtigt godt tilbud for langt de fleste. For en som mig der kører meget lidt, kan det efterhånden ikke svare sig hvis man udelukkende kigger på det finansielle. Ca. halvdelen af året ligger mit månedlige forbrug under 250 KWH, men jeg fortsætter alligevel grundet fri adgang til offentlige ladestandere, når man en sjælden gang får brug for dem.

Så dog hellere at de lavede forskellige priser afhængigt af forbrugsniveau. Selv hvis de hævede prisen til 1.000 kr. ville det stadig være voldsomt attraktivt for dem der kører meget. På samme måde som de har all inclusive afhængigt af størrelsen på batteriet, på samme måde kunne de lave 2 priser afhængigt af månedligt forbrug.

Men sikkert for meget administration for dem.

Forummets indlæg er redigeret af Jabba Nov 14
MOS
MOS Nov 14

En del af konceptet er vel netop, at det er en fast pris uanset forbrug? Således at man kan budgettere med et fast månedligt beløb uden risiko for, at der kommer overraskelser, hvis forbruget mod forventning ligger ligger lidt højere end først antaget.

jensk2
jensk2 Nov 18

Ja 'convenience' sælger. Mit samlede EON forbrug sidste år ville have kostet 713/md med Favorit Adtale på ladestanderne på min arbejdsplads. Så jeg har ofret -134 kr per måned for at få en hjemmelader:-) I 2016 ville mit EON forbrug med Favorit aftale have kostet 649 per måned (har fratrukket SUC) (~26495.73km på 9 måneder i 2016 og 10 måneder i 2016, så 17.000 km/år) 

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Nov 18
Reklame