Loading...
dk

Parkeringslys | Tesla Forum

Reklame
TorbenS
TorbenS Nov 29

Hvordan får jeg parkeringslyset til at være tændt mere end 2 min. når jeg fx holder et mørkt sted og er ved at læsse bilen ?

Bianco
Bianco Nov 29

Muligvis ikke lige det du søger, men når du stiger ud, EFTER du rejser dig fra sæder, så træd en gang på bremsen. Så holder musik inde i bilen lidt længere. 

Og så kan du jo lade døren stå på klem...

TT_Tesla
TT_Tesla Nov 30

Hvis du med parkeringslys mener positionslyset, så der det min erfaring at man kun kan tænde det fra midterpanelt efter man er ude af bilen - hvilket jo langtfra er en elegant løsning - men heller gå gennem dette besvær end at nogen rammer bilen fordi de ser den for sent.

griffel
griffel Nov 30

Kan man ikke bruge Showroom-indstillingen?

Har aldrig selv afprøvet den, og jeg ved ikke hvordan man kommer ud af den igen, men det burde da være en (lidt besværlig) løsning. Også hvis man skulle parkere en hel nat et sted, hvor det ville være en fordel med lys på.

/Jakob :-)

TorbenS
TorbenS Nov 30

Tak for jeres forslag. Jeg har nu forsøgt mig lidt frem.

Som TT_Tesla skriver, så kan man efter man er ude af bilen, tænde for parkerings-/positionslyset på midterpanelet, lukke døren helt og gå.
Så bliver parkerings-/positionslyset ved med at være tændt også når bilen selv låser dørene og slår spejlene ind.

Tak for hjælpen.

Reklame