Super!.. har samme problem, man kan ikke tørre eller lignende sig ud af problemet. Min (når man sidder i bilen) visker i venstre side visker ikke ordentlig i synsfeltet, den smører det ud. Den højre laver nogle gange nogle klonk lyde og hopper de første stykke. Har meldt det til service, sammen med en masse andre ting.
Krogsgaard: Jeg havde samme problem med mine viskere, at den smurte det ud i stedet for at viske væk, en udskiftning af viskerbladene afhjalp problemet.
/Martin
Det regner jeg også med, men min er kun 3 uger gammel og det har altid været et problem, så det må de fixe. Skal til tjek med en del ting d. 15/9, så må vi se hvad de siger.
mine køre fint og larmer ikke, så bestemt ikke generelt problem på alle biler. Tilgengæld irritere det mig lidt at den stoper ca 8-10 cm fra A stolpen. Her burde den køre helt ud. Dette er dog en design fejl og ikke blot min.
Det er dog meget sjældent at jeg bruger viskere da jeg har behandlet ruden (og bilen) med nitro hd nano. Et genialt produkt som gør at vinduesviskere er overflødige. Andre nano behandlinger kan få vinduesviskee til at hoppe og larme. Men ikke nitro hd, det virker lige som det skal. Regn bliver 'gennemsigtig' og preler af.