Loading...
dk

HoHoHo 2017.50.2 - Nu med Kane | Tesla Forum

KimT
KimT Dec 24 '17

Så nåede det alligevel at blive jul. Kanen når lige at blive klar til jeg skal hente min mor.

172km - spændt på hvad sådan en kane kan klare......

https://electrek.co/2017/12/23/tesla-christmas-easter-egg/?pushup=1

Glædelig jul til alle

PS 2017.50.2 tog ca 25min at installere

Forummets indlæg er redigeret af KimT Dec 24 '17
TorbenS
TorbenS Dec 24 '17

Ja, Julemanden har jeg ikke prøvet men jeg har prøvet "Chill Acceleration" og "Easy Entry"
og begge dele virker fint.

Det føles som om at "Chill Acceleration" dæmper mest fra 0 km/t og så aftager med stigende fart.
Men det føles meget behageligt for passagererne.

KimT
KimT Dec 24 '17

Chill fik jeg allerede med sidste opdatering, og bruger den fordi min søn let bliver køresyg

Broder
Broder Dec 26 '17

Hvordan får man skærmen tilbage til normalen efter man har prøvet et easter-egg?

KS
KS Dec 26 '17
Træk 5 gange i autopiloten
KimT
KimT Dec 26 '17

Den skifter selv tilbage efter bilen har stået parkeret lidt tid

lauz
lauz Dec 26 '17
Ho ho ho stop

KimT
KimT Dec 27 '17

Hohoho bruges til både at aktivere og deaktivere den

tintin
tintin Dec 27 '17

TorbenS. Jeg kan ikke få easy entry til at virke. Skal man slette den gamle profil først eller er der noget andet jeg gør forkert?

TorbenS
TorbenS Dec 28 '17

@Tintin, Når du sætter dig ind i bilen med parkeringsbremsen aktiveret, så tryk øverst på skærmen på din profil.
Når så de forskellige profiler kommer frem (som på foto) så tryk på "Easy Entry" og juster sæde og rat som du gerne vil have det når du skal ud og ind ad bilen.

Tryk så på "Save" og nu skulle det virke.

Funktion:
Når du har været ude og køre og trykker på Parkeringsbremsen og derefter løsner sikkerhedsselen, så kører sædet tilbage.
Når du skal ud og køre, så kører sædet frem når du træder på bremsen.

Forummets indlæg er redigeret af TorbenS Dec 28 '17
ErikBH
ErikBH Dec 28 '17
Quote from tintin

TorbenS. Jeg kan ikke få easy entry til at virke. Skal man slette den gamle profil først eller er der noget andet jeg gør forkert?

det er en per bruger indstilling, du skal vælge det til på de driver profiles du vil have det på. Du vælger så hvilken profil du vil have som easy entry (den opretter en som du kan bruge).

Når du klikker selen op skifter den til din easy entry profil.

vh, Erik

ErikBH
ErikBH Dec 28 '17

Der er også easter egg'et i easter egg'et "ho ho ho not funny"

tintin
tintin Dec 28 '17

TorbenS Tusinde tak. Det var jo sådan set lige til. Dumme mig. Men nu virker det.

canel
canel Dec 28 '17

hej

jeg kan ikke finde hverken "Chill Acceleration" eller "Easy Entry" på min bil.

​kan det tænkes at det ikke er muligt på ældre biler (2014) ?

det er seneste opdate. 2017.50.2, og hohoho virker fint. 

ErikBH
ErikBH Dec 29 '17
Quote from canel

jeg kan ikke finde hverken "Chill Acceleration" eller "Easy Entry" på min bil.

​kan det tænkes at det ikke er muligt på ældre biler (2014) ?

jeg har set Easy Entry i en veteran, chill manglede (s85 '13) - men det kan måske være fordi det ikke er en P eller D?

vh, Erik 

canel
canel Dec 30 '17

jeg har set Easy Entry i en veteran, chill manglede (s85 '13) - men det kan måske være fordi det ikke er en P eller D?

vh, Erik 

det er en P85+ jeg har 

migselv
migselv Dec 31 '17
Chill mode er forbeholdt de "nyere" modeller med AP1 og AP2. Så os der har en klassisk MS må nøjes med Easy Entry og en lidt begrænset Santa Easteregg (uden sne, isvej og rensdyr).
MOS
MOS Dec 31 '17

Hvorfor hedder det egentlig easteregg? Det burde da hedde christmasegg *<:-)#

PeterE
PeterE Jan 3 '18

Beklager hvis jeg lyder gammel og sur, og godt nytår forresten! :)

Men, det er en stribe lidt ligegyldige opdateringer - og jeg så meget, meget hellere at der bliver arbejdet bare en lille smule på navigationen, som vel mangler stort set alt...

Easy entry/exit er måske brugbart for nogle, og gad vide om motorerne i sæderne og rattet osv osv ikke bliver slidte før tiden...

Chill er måske brugbart hvis man har tendens til køresyge, og det kunne også løser med en mere kontrolleret højre fod...

Og easter eggs? Tjah.

Sider: 1 2 »