Loading...
dk

Autopilot: How about an orange? | Tesla Forum

mbk
mbk Jan 24 '18

Autopilot uden restriktioner med en appelsin:

https://www.youtube.com/watch?v=Hl9y7v8UohM

MOS
MOS Jan 24 '18

Snedigt!

Men kæft hvor er det uansvarligt... Man kan jo ikke se halvdelen af displayet!! ;->

P85DK
P85DK Jan 24 '18

Tror godt vi ved hvad der er mest uansvarligt i den video

koden
koden Jan 24 '18

Så vidt jeg ved er venstrespor kørsel ikke som det er i DK.

 

I USA er det vist meget almindeligt og man må vist gerne køre inden om.

P85DK
P85DK Jan 24 '18

De har love om at køre i højre vognbane på samme måde som i DK, og du må ikke overhale indenom. Masser af skilte på vejen for at minde dem om det - men der er ingen som overholder hverken det ene eller andet :-)

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Jan 24 '18
Johannelund
Johannelund Jan 24 '18
Restektioner, sidste gang jeg kørte på landevej og slog autopilot til, kom den ikke med der er hastighedsrestektioner på denne vej restiktet til 75, kunne sætte den til at følge den forankørende med 95, "vestjysk motorvej" , dvs tesla tillod at man selv bestemte max, hastighed, det har jeg ventet længe på, Så endelig er autopilot lidt brugbar, så det ser ud til at Tesla har opgivet at opdaterer kortmatrialet, med hastighedsbegrænsninger, og derfor har valgt at lade fører selv bestemme
Forummets indlæg er redigeret af Johannelund Jan 24 '18
Metguy2000
Metguy2000 Jan 24 '18
Teslas opslag på hastighed i kortmaterialet kommer og går. Den virker som regel, men af og til slår den fra en dags tid.
koden
koden Jan 24 '18
Det er mange år siden jeg sidst har været i USA. Men jeg husker det bare som, at der slet ikke var noget problem med sinker i midter eller yderbane, som herhjemme. Men nok fordi alle kørte mere eller mindre samme hastighed og derfor var indenom eller udenom ligegyldigt. Herhjemme køres der på motorvej alt mellem 80 og 150 og det giver problemer.
P85DK
P85DK Jan 24 '18

Er i Miami og LA et par uger hvert år. Det er langt værre der end i DK, når der ikke er total trafikprop :-) Hurtigkørende biler zig zagger mellem banerne hele tiden, da ingen flytter sig. Hastighedsspændet er stort set det samme.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Jan 24 '18