Loading...
dk

Easy Entry | Tesla Forum

Reklame
KimT
KimT Feb 10

Nogen der har problemer med Easy Entry ?

Min kone har oplevet at den er blevet aktiveret under kørsel - unden at nogen har trykket på skærmen ! I hende tilfælde betyder det så at sædet er begyndt at køre helt tilbage, så hun har haft problemer med at nå pedaler. På skærmen er popup'en med Easy entry kommet frem.

Man kan ikke trykke/skifte/afbryde profil før sædet er kørt helt tilbage.

Jeg har selv oplevet det en enkelt gang. Hos mig burde rattet køre op (sæde er allerede helt tilbage). Men det har den ikke gjort - jeg har kun set popup på skærm hvor der så stod Easy Entry

Raymond
Raymond Feb 10
Nej aldrig
griffel
griffel Feb 11

Jeg oplever med ujævne mellemrum, at den fortyder midt i det hele. Mest når jeg stiger ind i bilen. Så kører sædet frem mod køre-position, men så vender den om midt i det hele og vender tilbage til Easy Entry-indstillingen (og skriver det også øverst på skærmen). Og jeg må vente til den er blevet færdig med det, inden jeg manuelt kan vælge min egen profil bagefter.

Den har dog ikke gjort det under kørsel.

/Jakob :-)

burns
burns Feb 11
Man kan nu godt standse justeringen af sædet. Man skal bare trykke på den røde knap under profilnavnet der vises imens justeringen sker. Der står STOP. 

Eller husker jeg forkert her og den vises kun hvis man selv vælger en profil?

Jeg havde i hvert fald selv brug for stop en gang efter Tesla havde rodet med sædet og var med at mase mig flad. De sædemotorer er ret stærke vil jeg hilse og sige. :-D
KimT
KimT Feb 13

Stop knappen mangler når den laver dette nummer.

burns
burns Feb 13
Checkede selv, og når min skifter til Easy Entry, så er der en stor og tydelig rød stop knap ved profil-vælgeren. Hvis I ikke får den knap, så må der jo være en fejl et eller andet sted. Min har kun gjort som den skulle.
KimT
KimT Feb 13

Der er en stor og tydelig STOP knap når den skifter når man stopper. Men når den gør det under kørsel, så er den der ikke

Reklame