Loading...
dk

Ny feature ? | Tesla Forum

Reklame
Mobileineurope
Idag opdaterede jeg til sidste nye FW - og skulle så ud og køre her til middag. Jeg startede klima via appen lidt før afgang - og så til min glæde at vognen nu også bruger varmetrådende i bagruden. Jeg synes også at der var kommet nye ikoner i app’en (altså udover det med batteriet, der kom sidste gang) - der var symbolet for defrosting fra bilen - og også nogle “varmebølger”. I starten stod der også “defrosting” og så senere “heating”. Er det nyt - eller er det bare først nu med det kolde vejr det virker for alvor?
fmm1000
fmm1000 Feb 27
Det kom med version 2018.4 eller senere. Venter stadig på den.
Den varmer både kabine, varmetråde og rat, hvis det var tændt da bilen slukkedes.
YESTES
YESTES Feb 27
2018.6.1 64: se foto i YESTES.
Løser desværre ikke problemet med manglende position og advarsler på fartkontrol m.f.
Glæder mig til at prøve den i morgen tidlig, det er jo lige de rigtige temperaturer !
KimT
KimT Feb 28

De nye ikoner ser sådan ud i App'en (jeg havde tændt for for-/bagrunde inden jeg gik ud af bilen i går aftes)

PS fik 2018.6.1 i går. 

Update har lige læst at den selv tænder for defrost hvis temp er under 0.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Feb 28
Elnino
Elnino Feb 28

Har samme billede men havde ikke tændt for ruderne inden.

Mobileineurope
Har virkeligt savnet dette, så dejligt at det kom. Nu mangler vi bare timerfunktionen til afgangstidspunkt for klima og opladning - det har jo været i konens Nissan Leaf i årevis...
Elnino
Elnino Mar 1

Det kan Tesla Plus appen. Fungerer fint.

Mobileineurope
Den må jeg da prøve. Men stadigvæk - det er lidt sløvt at det ikke kommer fra Tesla. Det ville være en forholdsvis lille opgave for dem. Og der er jo stadig et sikkerhedsspørgsmål med adgangskoden til bilen. Selvom de skriver at koden kun sendes til Tesla.
Reklame