I går aftes kunne man ikke, men det kan ikke vare længe. Selv håber jeg den er på plads mandag, for det skulle jeg gerne bruge den
Brianmassesson er på vej for at checke i dette øjeblik - på motorvejen syd omkring Solrød. Jeg svinger forbi på vejen hjem, melding følger
Heh, ja det er sådan set det bedste ved en SC, det er det sociale når man tanker, jeg skal godt nok kun til Slagelse her i weekenden, men det er da lige før man skulle køre den vej over bare for at se og prøve ;-)
/Martin
Ja, det er da for fedt at der nu er en SC i "baghaven". Et godt råd jeg fik fra en anden Teslaist, som havde fået det at vide fra en nordmand (og som jeg ved selvsyn konstaterede i Middelfart);Når i har mulighed for det, så lad være med at parkere, og lade, lige ved siden af en anden Tesla. Standerne er åbenbart forbunden 2 og 2, hvilket gør at ladehastigheden falder kraftigt for begge "naboer". I mit tilfælde (pga. den der f.... BOSCH Messe) faldt ladehastigheden til ca 275 km/t. selvom jeg var helt tom fra ræset til Herning og retur.