Loading...
en

Supercharger Køge

JohnU
JohnU Sep 5 '14
Er der nogen der var været ude on location og checket om man allerede nu kan nasse strøm?
gunberg
gunberg Sep 5 '14

I går aftes kunne man ikke, men det kan ikke vare længe. Selv håber jeg den er på plads mandag, for det skulle jeg gerne bruge den

KS
KS Sep 5 '14

Brianmassesson er på vej for at checke i dette øjeblik - på motorvejen syd omkring Solrød. Jeg svinger forbi på vejen hjem, melding følger

KS
KS Sep 5 '14

Opdatering fra Brian:

En Tesla med strøm fra Køge

brianmassesson
brianmassesson Sep 5 '14
Køge er online
Hookmaker
Hookmaker Sep 5 '14

Fedest!

TwoChops
TwoChops Sep 5 '14
:-)
brianmassesson
brianmassesson Sep 5 '14
Jeg var den første
brianmassesson
brianmassesson Sep 5 '14
Fedt lige og få slettet resten af teksten jeg havde skrevet. Nå den anden elgryde var en Tesla medarbejder, som netop var blevet færdig og var ved at teste. Så jeg var den første kunde på Køge SC. Gik dog ikke længe før den næste kom luskende. Dejligt endelig at få testet en SC.
Bluecoffee
Bluecoffee Sep 5 '14

:-)

KS
KS Sep 5 '14
Det bedste ved Superchargers - foruden gratis strøm - er at hilse på andre Tesla nørder - hilste på comeback som er på vej til Sønderborg i en 60'er
Kiefer
Kiefer Sep 5 '14

Heh, ja det er sådan set det bedste ved en SC, det er det sociale når man tanker, jeg skal godt nok kun til Slagelse her i weekenden, men det er da lige før man skulle køre den vej over bare for at se og prøve ;-)

/Martin

The Forum post is edited by Kiefer Sep 5 '14
DerHansi
DerHansi Sep 6 '14

Ja, det er da for fedt at der nu er en SC i "baghaven". Et godt råd jeg fik fra en anden Teslaist, som havde fået det at vide fra en nordmand (og som jeg ved selvsyn konstaterede i Middelfart);Når i har mulighed for det, så lad være med at parkere, og lade, lige ved siden af en anden Tesla. Standerne er åbenbart forbunden 2 og 2, hvilket gør at ladehastigheden falder kraftigt for begge "naboer". I mit tilfælde (pga. den der f.... BOSCH Messe) faldt ladehastigheden til ca 275 km/t. selvom jeg var helt tom fra ræset til Herning og retur.

The Forum post is edited by DerHansi Sep 6 '14
120281
120281 Sep 6 '14
DerHansi: Det har været nævnt før. At man "deler" standser.
Comeback
Comeback Sep 6 '14
Det var en fed tur til Sønderborg i min lille 60,
toppede den i Køge i 10 min, her mødte jeg Ken, og tog derefter mod Middelfart med 270 km på tælleren nåede Middelfart 40 km tilbage der blev kørt med et snit på ca 140 km/t, her mødte jeg en ældre herre der lige havde været i Tyskland og hente en brugt TMS, efter 20min ladning var jeg oppe på 270 km igen, og forsatte min vej de sidste 100 km med et snit på over 150km
Jeg var fremme med 120km tilbage,
brianmassesson
brianmassesson Sep 6 '14
I Køge er det lavet så logisk så muligt. 1A + 1B deler. 2A + 2B osv. Hvert sæt deler vel 135Kw?
Hookmaker
Hookmaker Sep 6 '14
Godt fremmøde i Køge idag, 1 i morges og to her til eftermiddag, + en misundelig Zoe ejer...;-)
Og så fik jeg lige besøgt DerHansi på Stevns og fløjet en time i min glider. Kanon!
The Forum post is edited by Hookmaker Sep 6 '14
christer
christer Sep 6 '14
Vi var tre der Superchargede her til aften i Køge. Første gang jeg prøver det, har set frem til det siden jeg fik bilen for et halvt år siden. Og shait det fungerer godt!! Der bli'r vist rift om de seks pladser...:)
KS
KS Sep 7 '14

Fuldt hus i Køge i eftermiddags-

DeaconWP
DeaconWP Sep 7 '14

Den flotteste bil er nr 2 fra højre. ;-)

Pages: 1 2 »