Loading...
dk

Remote connectivity fejl efter 24 marts? | Tesla Forum

Reklame
jensk2
jensk2 Apr 14

Min 2015 S70D vil meget ofte ikke snakke med mig:-( Hvilken App jeg forsøger med er lige meget - fejlen er typisk 'Remote tilgang ikke aktiveret', og Visible Tesla viser også alle disse forbindelses tab. Jeg har forsøgsvis startet Visible Tesla på en PC på arbejde og den bekræfter udfaldene.

Har andre tilsvarende problemer? (Jeg har ikke fået ny software)

P85DK
P85DK Apr 15

Har du tjekket er Remote Access er slået til? Har den været inde forbi Tesla, de plejer jo at slå den fra og glemmer at slå den til igen.

jensk2
jensk2 Apr 15
Citat fra P85DK

Har du tjekket er Remote Access er slået til? Har den været inde forbi Tesla, de plejer jo at slå den fra og glemmer at slå den til igen.

Ja, da - jeg tænder jo også varmen hver morgen fra PhoneApp, men en fjerdedel af gangene må jeg lige vente lidt og logge ind igen.  Mistænker GSM/CellPhone i bilen:-(

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Apr 15
MOS
MOS Apr 15

Remote access slået til er ikke nogen garanti for en stabil netforbindelse til bilen. Jeg har også nogle gange problemer med at connecte til min, selvom remote access er slået til. Nogle gange hjælper det at genstarte Tesla appen. Andre gange kan man blive ved med at prøve i en halv time, uden at det hjælper.

burns
burns Apr 15
På Android, hvis man ikke forlader mobil app ved at bruge tilbage knappen, så vil app'en ikke virke næste gang. Man skal så fjerne app'en fra hukommelsen hvorefter den vil virke fint igen. Det er en bug der altid har været der.
P85DK
P85DK Apr 15

@jensk2 - nu var det jo bare det åbenlyse at spørge om :-)

@burns - har jeg aldrig oplevet i de 3 år jeg har haft bilen og jeg har altid haft android.

burns
burns Apr 16
Citat fra P85DK

@jensk2 - nu var det jo bare det åbenlyse at spørge om :-)

@burns - har jeg aldrig oplevet i de 3 år jeg har haft bilen og jeg har altid haft android.

Interessant. Gad vide hvori forskellen ligger siden jeg rammes af den bug hver gang og du aldrig?
P85DK
P85DK Apr 16

Lyder som om det er det skin din android telefon kører med som laver problemerne.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Apr 16
jensk2
jensk2 Apr 16

Næ, næ - Problemet er ikke i min Windows Phone App!! Billedet jeg vedlagde viser jo Visible Tesla's på PC, der forsøger at logge opladnings data. Hver gang StateOfCharge går i 0 er der et connectivity problem. Vedlagt til denne post er Januar måned, hvor det var død stabilt!

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Apr 16
Reklame