Loading...
dk

korroderede navkapsler | Tesla Forum

webercarbmann
webercarbmann Apr 17 '18

Hej

Hej alle. 

Vores navkapsler ser efterhånden sådan ud.  Er der nogen der har erfaring med at gøre dem pænere når skaden er sket?  Jeg har lige skrevet til Tesla for at høre hvad et sæt nye koster.  Vh Peter

Kitt
Kitt Apr 17 '18
Jeg har fået mine skiftet på garantien - gav de nye en gang klarlak spray i efteråret inden montage og de er stadig som nye:)
Hilbert
Hilbert Apr 17 '18

Har prøvet at reparere mine - er umuligt at lave pænt. Og de findes ikke på nettet - og hvis så er prisen nok vanvittig..

Har til vinterhjulene købt forkromede i plast og selv lavet og påklæbet logo - derpå klar selvklæbende folie. Men det er vanskeligt både at finde og lave.

christer
christer Apr 17 '18
Autoskadestuen har dem, koster ikke meget, mener omkring 50 kr / sæt...
KimT
KimT Apr 17 '18

Jeg mener at have hørt en pris på omkring 150,- Mine ser også sådan ud

JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Apr 17 '18

Tesla har hævet prisen, 4 stk. koster lige knap 500,- og de holder ca. 6 måneder. Er bilen under 4 år og 80.000 km burde garantien dække

webercarbmann
webercarbmann Apr 18 '18

Hej alle. 

Tak for svar. Jeg har endnu ikke fået en pris fra Tesla men jeg vil da lige spørge Autoskadestuen. Vil helt bestemt give den nye jeg får fat på en omgang klar lak så den kan holde fremover.  

RobertJ
RobertJ Apr 18 '18

foliegejl napper lige 180kr inkl porto for klisterdelen og et T.

God løsning til aftermarket fælge.

webercarbmann
webercarbmann Apr 24 '18

Hej alle. 

Købte et sæt nye for 452,- hos Autoskadestuen. 

Mahler
Mahler Apr 28

De kan købes på e-bay til næsten ingen penge...

JacobKbhS
JacobKbhS Apr 28

Uanset om det er de originale eller EBay-kopier, så giv dem et lag spray klarlak (eller to lag) inden montering, så holder de væsentlig længere tid... :-)