Her er en lille beretning, hvor jeg forsøgte at blive Teslaejer lige som de fleste af jer andre.<br />
Da je så en tråd om, at taxa nord ville sælge deres knap et år gamle Tesla taxa til højestbydende gik jeg i aktion.<br />
Det er en Tesla S med en del ekstraudstyr herunder luft, dobbeltlader, ekstra Sound. Nyprisen var for et år siden ca. 780.000 kr. En Ferrariforhandler havde budt 560.000. Jeg snuppede en prøvetur og nød den skønne acceleration følelsen af Premium bil. Ærgrede mig lidt over sølvfarven som ikke er min favorit og det manglende soltag som jeg gerne havde byttet med soundpakken. Men når man handler brugt er det jo ikke muligt for at konfigurere helt personligt.<br />
Jeg lagde derefter et bud på 570 kg, men det var ikke helt nok, for i dag fik jeg at vide, at den kunne blive min for 585. Så er det, at man føler efter en ekstra gang og det blev et nej tak.<br />
Fin behandling fra Taxa Nord, så no hard feeling fra min side. Og måske en meget interessant historie for jer der vil have en indikator for hvor brugtprisen ligger et et lille år og godt 40.000 km på taxameteret.