Jeg kan så ikke anbefale at vaske bilen her om aftenen om efteråret, det er ikke til at se en pind, også selvom jeg brugte en 400watt spot som dog hjalp en smule. Eneste postive er at naboerne, formodentlig har stået inde i vinduerne og tænkt: "sikke da en #€%" at vaske bil klokken 8 om aftenen når solen er gået ned. Så støvsugning og indvendig rengøring må vist lige vente til i morgen tidlig.
Nogen vil måske tænke, hvorfor pokker vasker han bil på dette tidspunkt, men bilen skal bruges til ATEA Expo de næste to dage, hvor man også vil præsentere ATEAs bud på en offentlig ladestander hvor man betaler via en App på telefonen, istedet for at bruge RFID kort. Der kommer til at starte med en stander op i Århus og en ved ATEA i Ballerup. firmaet havde ellers håbet at de selv kunne skaffe en Tesla til præsentationen, men var slemt glade for at jeg slog til. Min bagtanke, jo, personalet ved ATEA skal de næste to dage parkere ca. 1500 meter fra indgangen, mens jeg får en plads lige foran døren ;-)
/Martin