Loading...
dk

Opladning, Agger Vestervig. | Tesla Forum

DavidS90D
DavidS90D Jul 12 '18
Hvem kender en lademulighed i området?
(Ikke Clever/eOn)
Skal på kort besøg. Og kører helst ikke fra Fyn og via Randers.
webercarbmann
webercarbmann Jul 12 '18
Quote from DavidS90D Hvem kender en lademulighed i området?
(Ikke Clever/eOn)
Skal på kort besøg. Og kører helst ikke fra Fyn og via Randers.

Hej David. 

Se https://www.plugshare.com/ ; og søg på Agger. 

Der er tre muligheder for type 1 ladning i Agger.  Camping , købmanden og "BB"

Vh. Peter

MOS
MOS Jul 12 '18

Er det ikke bare at lade op i Middelfart eller Hedensted og så tage den t/r? Der er 167 km fra Hedensted til Agger. Eller 335 km t/r. Burde vel nemt kunne klares på én opladning i en S90D.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Jul 12 '18
DavidS90D
DavidS90D Jul 12 '18
Tak for det webercarbmann. Købmanden blev ikke vist pga filtersettings. <br />
Mos, 2x175 km er muligt men kræver uønsket høj start SOC samt direkte retur uden smutture, AC, motorvejsfart m.m. <br />
Og vil gerne hurtigt videre direkte til Rødekro...
Forummets indlæg er redigeret af DavidS90D Jul 12 '18
MOS
MOS Jul 13 '18

Har lige tjekket på evtripplanner. Den siger, der skal bruges 27,6 kWh på turen fra Hedensted SuC til Agger under forudsætning af normal kørehastighed. Nu ved jeg ikke, hvor mange smutture, du har brug for, men den direkte rute t/r burde altså kunne klares på en 67% opladning. Jeg ville nok lade i Hedensted til 75%, hvilket burde være rigeligt, medmindre der er kraftig vind, regnvejr eller meget koldt. Og så ville jeg holde øje med energy appen undervejs og om nødvendigt tilpasse farten. Og så lade igen i Hedensted på tilbageturen. Ca. 10 min. klatladning burde være nok til at komme videre til Rødekro.

Men hvis du kan finde en belejlig opladningsmulighed i Agger, så vil det måske være at foretrække.

Eller vente til Holstebro SuC åbner...

Forummets indlæg er redigeret af MOS Jul 13 '18
Lau
Lau Jul 13 '18

Jeg ladede på havnen sidst jeg var i Agger, smed 200 kr. i postkassen til havnefogeden.

fmm1000
fmm1000 Jul 13 '18
Der er Chademo i Herning.
Her lader man ca. En pct på et minut.