Loading...
dk

Forsikring af Tesla hos Købstædernes Forsikring | Tesla Forum

KAB123
KAB123 Sep 8 '14

Jeg får dagligt mange henvendelser omkring forsikring af Tesla, som vi er særdeles fordelagtige på. Jeg kan vist roligt sige vi er de bedste på Tesla isoleret set. Vi har dog et enkelt krav. Vi kan ikke indtegne bilen alene, dvs, vi skal have minimum indbo, ulykke og evt hus (helkundeforhold). Derudover er det et krav at der er et godt skadesforløb hos tidligere selskab.. 

Ønsker du et tilbud på Tesla, så ring eller skriv endelig

 

Venlig hilsen

Allan Lindholt Nielsen

Erhvervsassurandør

Købstædernes Forsikring

ALN@kfforsikring.dk

21640922

Forummets indlæg er redigeret af KAB123 Sep 8 '14
T3S7A
T3S7A Sep 8 '14

- Hjælper jo ikke noget, når I er alt for dyr med alle de andre forsikringer. 

KAB123
KAB123 Sep 8 '14

Kim Jørgensen.. De priser du har oplyst mig om dine eksisterende forsikringer er super gode, så det kan vist ikke gøres bedre andre steder :-)

Men når det er sagt, så indtegner jeg 90% af de Tesla'er jeg laver tilbud på, og det er bestemt tilfredsstillende. 

 

Kristian70k
Kristian70k Sep 8 '14

kan kun give dig ret.. forsikre også min tesla ved jer.. 

Nommensen
Nommensen Sep 8 '14
Jeg fik en meget fordelagtig samlet pris hos Allan og flyttede derfor mine forsikringer fra Danske.
Kiefer
Kiefer Sep 8 '14

Jeg tilhører så også de sidste 10%...

men kan være vi skal snakke sammen igen næste år,  når der ikke skal indgå en Mercedes ;-)

 

/Martin

 

KAB123
KAB123 Sep 8 '14

Hej Martin

 

Ja, det var ærgeligt med ML'eren, men du er altid velkommen, så ser vi på det..

 

Vh

Allan Lindholt Nielsen

T3S7A
T3S7A Sep 8 '14

Så må I have nogle dyre forsikringer, der hvor I kom fra.

Indbo, Villa, 2 voksen ulykke, 2 børn ulykke, og bil nr 2, ville til sammen stige 7000kr ved skifte til Købstæderne for mig. 

KAB123
KAB123 Sep 9 '14

Mit indlæg her på forum er et attraktivt tilbud til såvel nuværende, som kommende Tesla ejere..

Og som skrevet/(bekræftet), så tegner vi 90% af alle henvendelser. Jeg anerkender, at der i særlige tilfælde er nogen, som har særdeles attraktive vilkår hos andre forsikringsselskaber, enten via gruppeordninger hos arbejdsgiver eller andet, som vi af naturlige årsager ikke kan matche.. 

Så indlægget er udelukkende en opfordring til Tesla kunder, som gerne vil have et godt tilbud på ansvar og kasko uden kilometerbegrænsning. 

 

Vh

Allan Lindholt Nielsen

MartinPedersen
MartinPedersen Sep 9 '14

Hvordan kan i være billigere på nogen områder, og dyrere på andre områder?

KAB123
KAB123 Sep 9 '14

Hej Martin

 

Årsagen er, at der findes branchebestemte forsikringer igennem fagforening, altså gruppeforsikringer inden for bestemte brancher. Men det er yderst sjældent vi løber ind i den problemstilling.

 

Vh

Allan Lindholt Nielsen