Loading...
dk

IMplementering af 2 gen sæder | Tesla Forum

Reklame
zeloo
zeloo Jul 25

Kan jeg implementere 2 gen sæder i en P85+ 2015 model? og hvad ville det koste?

Måske er der nogle der har erfaring med den slags :)?

Forummets indlæg er redigeret af zeloo Jul 25
ErikBH
ErikBH Jul 25
Citat fra zeloo

Kan jeg implementere 2 gen sæder i en P85+ 2015 model? og hvad ville det koste?

fysisk kan det nemt lade sig gøre, koble stik fra, skru det gamle sæde ud, sæt nyt i, stik i.

Udfordringen ligger i airbag styringen og evt. stikkene til styring af sædet. Jeg har læst lidt forskelligt på facebook og på tmc. Jeg vil ikke sige den er lige til højrebenet, men det kan lade sig gøre.

vh, Erik

2keB
2keB Jul 25

Det kan sagtens lade sig gøre..! Jeg har selv gjort det.

Det kostede omkring 20k for et sæt brugte sæder og et par timer til at skifte dem. Dog skan man lige have nogen med en computer til at programmere at der er en anden type sæder i nu..

Læs mere på https://teslamotorsclub.com/...o-an-older-s.110662/

Se min kommentar fra en gang i Maj... ;)

SKriv endelig hvis du har spørgsmål.. :)

P85DK
P85DK Jul 26

Husk at tjekke at det er de rigtige stik. Jeg har fået skiftet mit føresæde og da de kom første gang måtte de sætte det gamle sæde i, da sædet de havde med ikke havde det samme stik. Og det var Tesla som kom med sædet der var bestilt på vin nummeret ...

Min bil er fra marts 2015 og de sagde at der havde været en ændring i stik lige der omkring.

zeloo
zeloo Jul 26

Ok mange tak for jeres tilbagemelding. Det er godt at høre det kan lade sig gøre. Hvor finde man 2 brugte Gen 2 sæder`?

2keB
2keB Jul 28
Citat fra zeloo

Ok mange tak for jeres tilbagemelding. Det er godt at høre det kan lade sig gøre. Hvor finde man 2 brugte Gen 2 sæder`?

Ebay eller Bildemontering.no ;-)
søg på nextgen sæder...
Reklame