Jeg er ikke helt med på hvad du mener, hvis det er selve telefonen er det via Bluetooth, men en App, det kommer and på hvad du mener med App, er det en musik App du vil have ud over højtalerne i bilen?
/Martin
Hvor får man den id fra?
Når du køber bilen... Så du kan logge ind på MyTesla-delen af hjemmesiden, og følge produktionen af din bil.
@Claudio. Mig bekendt bliver din app først parret med bilen ifm. leveringen - jeg kunne heller ikke bruge min app før jeg fik bilen.
/Claus
@Claudio din App bliver aktiveret når du har fået din bil udleveret, og virker "efter Tesla" 24 timer efter, men som mange har erfaret virker den fra 10 min til 4 timer efter levering, og logge ind med den Mail adresse ud benytter på MyTesla-delen af hjemmesiden.
hvis man køber brugt skal man oprette sig på Tesla's hjemmeside og her efter bede Tesla om at parre din account med bilen.
Ah, nu forstår jeg hvad det er der bliver spurgt om i det oprindelige indlæg, den havde jeg godt nok ikke læst mellem linierne :-)
@claudio: Husk at når du først har fået App til at fungere, kan jeg klart anbefale dig at kigge på VisibleTesla også, det giver en lang række flere muligheder omkring schedulering af opgaver, så som opladning og tænde slukke for varme end iPhone Applikationen gør. VisibleTesla er et JAVA program til PC/MAC/Linux.
/Martin
@Kiefer - Ah det når du naturligvis først når du kommer på arbejde :-) Hehe...