Loading...
dk

Opdatering af trafikinfo | Tesla Forum

Silden
Silden Aug 15 '18

Efter opdatering af navigationen synes jeg at den er blevet dårlig til at opdatere rød/gul/grøn på kortet. Forbindelsen til nettet fejler ikke noget - spotify kører upåklageligt.

I går genstartede jeg center-computeren, da samme kø havde været på navigationen i tre dage :-)

Andre der har oplevet noget lignende?

IlTempoGigante
IlTempoGigante Aug 15 '18
Har oplevet samme. Prøv at slå funktionen fra og til igen. I mit tilfælde løste det problemet men måske jeg bare har fået et nyt still billede, det har jeg ikke tjekket :)
henrik_dk
henrik_dk Aug 15 '18

Prøvede det samme i dag.

Trafik info opdaterede ikke og skærmen var delvis grå. Genstartede det skærmen og det virkede igen :-).

MOS
MOS Aug 15 '18
I morges havde jeg slet ingen trafikinfo, de rød - gul - grønne streger, hele vejen på arbejde. I eftermiddags var der stribet på enkelte veje, men manglede mange steder, hvor der ellers plejer at vælte trafik.
fmm1000
fmm1000 Aug 15 '18
Er der forresten nogen som kan forklarer, hvad farverne på stregerne betyder.
MOS
MOS Aug 15 '18
Grøn = let trafik, gul = tæt trafik med nedsat fart, rød = trafikprop med langsom køkørsel, pink = stillestående kø. Baseret på egen erfaring.
Bianco
Bianco Aug 16 '18

Grøn og gul = Navi kan finde hurtigste rute. Rød = All bets are off - du kan slet ikke regne med navigationens tidsperegning eller hurtigste rute.