Loading...
dk

Radio opfører sig mærkeligt | Tesla Forum

Reklame
tintin
tintin Aug 22

Altså i sidste uge skulle jeg aktivere rattet før jeg kunne overhale. Er sgu lidt sur hvis alle i andre i årevis  har kunnet overhale blot ved at aktivere blinklyset. Nå men jeg burde vel efterhånden være vandt til at være lidt bagud ;-)

JCBX
JCBX Aug 23
@P85DK

Jeg ville nok lige bruge 15-20 min på at nulstille bilen

Uden at miste dine parametre ... altså ikke nulstilling til fabriksindstilling

Udtag “first responder loop” i frunken og demonter negativ polen på 12V batteriet

Genmonter det igen ...

Check om det retter Fejlen ...
P85DK
P85DK Aug 23

Tesla arbejder på den remotely, de erkender at det er et problem de har set i forbindelse med en FW update og de vil nulstille nogle parametre i MCU'en.

De har haft held med reset af instrumentbord og touchskræm, men det løste desværre ikke problemet hos mig.

P85DK
P85DK Aug 24

update til 2018.32.2 har ikke løst problemet ...

PeterE
PeterE Aug 24

Problemet hos mig (2018.28.5) er ved at være løst. Mine favoritter er tilbage, og jeg mangler kun at kunne bladre frem og tilbage på knapperne i venstre side af rattet.

tintin
tintin Aug 24

Jeg fik i går update 2018.28.5 377ec8b Er der nogen der ved hvorfor vi ikke alle får samme update og på samme tid?

Opdateringen har iøvrigt ikke ændret problemerne med radioen 

Bianco
Bianco Aug 24

Tesla DK og Tesla EU service center har ingen ide om hvornår opdateringer sendes ud og til hvem og hvorfor... Jeg er stadig på 2018.16. Ringede til Tesla EU service center. Svaret var stort set "Øhhh.. Fisk?".

KimT
KimT Aug 24

For ikke lang tid siden læste jeg at de prøvede at opdatere en bil ca. hver 4. uge. Så alt efter hvilken release der er frigivet på det tidspunkt, er det den nyeste du får.

Jeg skal lige se om jeg kan finde den.

Synes også Elon har svaret på et tweet at de overvejer at tilføje en knap så man selv kan tjekke om der findes nyere versioner

KimT
KimT Aug 28

Jeg har lige fået 2018.32.2. Radioen virker fint. Ikonerne/favoriterne er dog blevet lysegrå.

Jeg har både FM/DAB/TuneIn som favoritter. Det er kun når jeg trykker på nogle af TuneIn ikonerne at alle TuneIn ikonerne får fuld farve. Det sker ikke når man trykker på FM/DAB favoritter. Når man gør det bliver TuneIn ikonerne så grå igen.

P85DK
P85DK Aug 28

Kan du skifte radiokanal via rattet?

KimT
KimT Aug 28

Nej. 

Knapperne virke dog fint i Spotify

P85DK
P85DK Aug 28

jep - samme problem her. Nogle gange kan jeg dog skifte radiokanal via stations, andre gange ikke.

YESTES
YESTES Sep 3
Fik samme problem efter opdatering til 2018.28 og prøvede reset af skærme og power off.
Det fik dog ikke knapperne på rattet til at virke.
I dag prøvede jeg så at gå ind i “Radio”, til favoritter, holde på en af dem indtil slette muligheden kommer frem (ligesom på en iphone med krydser) og så slettede jeg alle mine favoritter.
Nu kan jeg igen bruge ratknapperne til at skifte station... har ikke prøvet at genindstille favoritter.
Vh yestes
P85DK
P85DK Sep 4

Slettede også mine favoriter og knapperne virker igen. Ikke muligt at gemme nye favoritter.

Sider: « 1 2
Reklame