Loading...
dk

Problem med 3g | Tesla Forum

JL
JL Jun 15 '15
Jeg har ingen problemer haft i Tesla'en, men manglede 4G sidste uge eller forrige uge på mit eget Telia abonnement - i et par timer. Så muligheden for at det er Telia og ikke Tesla der klokker i foreligger vel rent faktisk?
JL
JL Jun 15 '15
PS. Og savner ikke 4G i Telsa'en - ved ikke hvad jeg skulle bruge det til med mindre det kunne fungere som access point.
Lauer
Lauer Jun 15 '15

Nogle der har et godt bud på en router til bilen? 

Har set på en Huawei HiLink CarFi.

Mit 3G virkede i 1 minut i morges og har været død lige siden, så nu vil jeg have en anden løsning.

KS
KS Jun 15 '15
Jeg har en Samsung b3800 router.
Forummets indlæg er redigeret af KS Jun 15 '15
KimT
KimT Jun 15 '15

Det har lige været oppe at vende : http://teslaforum.dk/...der-selv-t%C3%A6nder

Jeg havde en Samsung b3800 hvor batteriet begyndte at udvide sig - den blev byttet til en e5776 af Telia. FW er meget bedre i Huawei end samsung.

NielsHP
NielsHP Jun 15 '15

Pudsig observation:
3G virkede lige en kort stund for lidt siden, men defekt: browseren loadede 13 dage gamle versioner af dmi.dk og dr.dk. Men det så ud som om det blev loadet via 3G. I så fald har Tesla en ISP med en cache fuld af gammelt l***, og ingen forbindelse ud ? 

egernmus
egernmus Jun 15 '15

Håber ikke det er 13 dage gamle data på fortkontrol.nu :)

(anyway.. det virker .. i min)

/Ulrik

lysmanden
lysmanden Jun 15 '15
Gustav. Enig. Der er ikke iorden det ikke har virket siden i fredags.
Nikolaj: det er da utroligt. Jeg skrev til Martin Moos igår. han svarede mig i morges at de arbejdede med problemet.
TwoChops
TwoChops Jun 15 '15
Min 3G virker lige nu
TorbenJ
TorbenJ Jun 15 '15

Jeg snakkede med dem for en times tid siden, blev stillet om til holland (eller hvor de har deres internationale callcenter). De var opmærksomme på problemet som de mente havde eksisteret siden fredag, og som de hævde kun berørte Telenor kunder, og specielt i Århus området. Måske noget her: https://www.telenor.dk/...us/tjek-driftstatus/

-Torben

Niels
Niels Jun 15 '15

kan også bekræfte at min 3G er begyndt at virke igen inden for de sidste par timer.

MOL
MOL Jun 15 '15

Har netop fået 3G tilbage efter 3 døgn uden -

Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 15 '15

Samme her men har stadig ikke forbindelse til bilen via appen

MOL
MOL Jun 15 '15

Har også fået forbindelse via app'en igen..

Klaus_
Klaus_ Jun 15 '15

Har også fået forbindelse via app'en igen, så går ud fra 3G virker.

NielsHP
NielsHP Jun 16 '15

Har her til morgen også forbindelse via app, til kørende bil, så 3G virker (lige nu i hvert fald).

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 16 '15

samme her :-)

P85DK
P85DK Jun 17 '15

KOM NU IND I KAMPEN TESLA - BETAL TELEFONREGNINGEN SÅ VI KAN FÅ FORBINDELSE

Det skal lige passe at vi kommer til at opleve det samme på turen gennem europa til sommer - man skal altså kunne stole på at navi etc. virker !!

Skaarup
Skaarup Jun 17 '15

Ja, jeg er også kommet på igen. P85DK, har du fejlmeldt dit P nummer til Tesla?

BENT8250
BENT8250 Jun 17 '15

Jeg også kommet på men det krævet en riset P85D

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »