Loading...
dk

Soltag lækage | Tesla Forum

Reklame
BN
BN Oct 3
Hej,

Jeg har i dag oplevet enkelte dråber falde ned fra soltaget i min TMS ‘15. 
Bilen har aldrig i sin tid fået lavet service, men har dog været inde hos Tesla Kastrup adskillige gange gennem årene for at få ordnet diverse problemer.
Sidste besøg hos Tesla Kastrup var for omtrent en fem uger siden, hvor jeg bl.a ville have smurt soltagets mekanisme samt andre småting.

Jeg kontaktede Tesla Kastrup kort efter episoden med dråber fra soltaget og de vil selvfølgelig gerne tage bilen ind for at kigge på sagen, men de gjorde dog opmærksom på at bilen aldrig havde fået udført service og dette kunne muligvis være årsagen - hvilket så vil resultere i at garantien ikke vil dække det. 
De blev naturligvis gjort opmærksom på det seneste besøg hos dem, hvor soltaget netop blev inspiceret og at dette burde have en indflydelse.

Uanset hvad så vil de kigge på sagen næste uge ved besøget.

Har nogle af jer oplevet lignende med servicen derude og evt. haft samme problem i jeres bil? 

Vedhæftet er billeder af det punkt, hvor dråberne trænger igennem. 

burns
burns Oct 3
Lyder underligt at manglende service skulle have nogen indflydelse på garantien når Tesla har sagt at service ikke skulle have indflydelse på garantien.
BN
BN Oct 3
Quote from burns Lyder underligt at manglende service skulle have nogen indflydelse på garantien når Tesla har sagt at service ikke skulle have indflydelse på garantien.
Lige min tanke!
Reklame