Hej Tesla'er,
Vi har købt en ny Model S og har i den forbindelse fået luftundervogn med. Men vi er simpelthen i tvivl om hvordan den fungerer.
Når jeg kører på landevejen og gerne vil have den i "low" height, så har den tendens til at hoppe direkte tilbage til "standard" heigth på displayet. Det samme gælder med alle de andre heigtoptions. Bilen hæver og sænker sig, men displayet viser standard hele tiden.
Jeg føler mig lidt rookie på dette område, og vil høre om nogle kan hjælpe med en "Guide for dummies" til luftundervognen.
Mvh
Rasmus.
