Jeg synes at ved hver SW opdatering reduceres tiden mellem man bliver mindet om at holde i rattet på AP kortere og kortere. Efterhånden er den så kort at det ikke rigtig er AP. Nogen der har gode tips/tricks til at omgå dette problem?
Jeg synes at ved hver SW opdatering reduceres tiden mellem man bliver mindet om at holde i rattet på AP kortere og kortere. Efterhånden er den så kort at det ikke rigtig er AP. Nogen der har gode tips/tricks til at omgå dette problem?
Hvis man så bare skulle have en hånd på rattet var det vel til at leve med men man er nødt til at udøve et ret stort pres på rattet. Jeg har set en video hvor man hænger en lille vægt på ratstammen. Det så ud til at virke men jeg ved ikke rigtig om det er noget jeg vil anbefale
Lader man hånden 'hænge' i den nederste del af rattet, er det min erfaring, at man helt undgår at blive mindet om at holde i rattet. Jeg tænker det svarer til at hænge en vægt på rattet. Om det føles ubehageligt eller trættende er naturligvis forskelligt for den enkelte men jeg synes man kan sidde helt afslappet selv på lange stræk (evt. ved at skifte hånd en gang i mellem)