Er der nogen der har erfaring med trade-in af sin gamle ICE i forbindelse med køb af en Tesla?
Er det overhovedet noget Tesla gør og kan det i så fald betale sig?
Er der nogen der har erfaring med trade-in af sin gamle ICE i forbindelse med køb af en Tesla?
Er det overhovedet noget Tesla gør og kan det i så fald betale sig?
Umiddelbart tænker jeg det er bedst selv at sælge den, jeg tror ikke de gider røre min 13 år gamle Mondeo :)
For mig er der tale om en 5 år gammel Golf VII Highline så jeg regner med at den ikke er helt uinteressant. Det er klart at jeg absolut nok ville kunne mere for at sælge den selv, men så skal man lige pludselig til at time det hele så man ikke lige pludselig står uden bil inden Teslaen er klar eller endnu værre står med to biler :)
@dipth - hvis du har mod på det, så er det altid fornuftigt at sælge den selv. Du kan snildt lave 30.000 på den konto. Med hensyn til timing og ingen bil. Sigt efter at få den sendt afsted så hurtigt som muligt og så tag en mini lease som går fra en måned og opefter. De er bestemt konkurrencedygtige og koster fra 2.700/md hos fx Sixt eller AVIS. Det kan næsten ikke gøres nemmere, vi har selv benyttet den metode tidligere og det er helt gnidningsfrit. Hent og aflever.
En 5 år gammel Golf kunne sagtens være et export emne, så var den væk den dag du vil af med den.
Jeg har fået en pris på vores Ford Grand C-Max fra Tesla, tror jeg kan få mere for bilen end det de bød. Jeg blev foreslået https://www.bilplus.dk i dag, så det vil jeg prøve.
Jeg har fået en pris på vores Ford Grand C-Max fra Tesla, tror jeg kan få mere for bilen end det de bød. Jeg blev foreslået https://www.bilplus.dk i dag, så det vil jeg prøve.
Må ændre min opfattelse. Jeg har nu fået svar fra både bilplus.dk og en anden forhandler og Tesla vil give 5000kr mere end det næstbedste bud.
Bilplus vil ikke købe min, har Tesla nogle krav til alder på trade-in?
Jeg har prøvet at ringe til dem i dag, men hold op, jeg sad bare i telefon kø, prøvede 3 gange og ventede mellem 20 - 40 minutter uden succes. Det gav lidt kuldegysninger hvis de altid er så svære at få fat på.
Ja, jeg oplevede det samme mht. at ringe til dem. Fik tilbuddet om at snakke med en engelsktalende ansat og så kom jeg igennem med det samme.