Jeg forventer at vi får super charging men det er muligt at vi bliver nødt til at gøre dem opmærksom det. Det koster ikke Tesla det store og det er jo meningen at folk skal bruge koderne. De har intet at vinde på skuffede kunder.
Jeg forventer at vi får super charging men det er muligt at vi bliver nødt til at gøre dem opmærksom det. Det koster ikke Tesla det store og det er jo meningen at folk skal bruge koderne. De har intet at vinde på skuffede kunder.
Spændende om der overhovedet er nogen der får de 6/9 måneders super charging med nu hvor referral programmet stopper 1. februar.
https://twitter.com/elonmusk/status/1085771520058679297
Hvis du bruger denne henvisningskode ved bestilling af en Tesla inden 28. maj får både du og jeg gratis Supercharger strøm til 7.500 km kørsel. Ved bestilling efter 28. maj strøm til 1.500 km.
https://ts.la/viggobuje90221
@soras, Jeg er ude over de 6 måneder, og nu står der bare "Betal hver gang du bruger Supercharging" jeg har ikke været forbi en Supercharger for at prøve af om det er rigtigt.
Jeg har dog læst andre steder at nogle har haft kontakt med Tesla vedr. det, og svaret har været at der vil være en måned mellem de 6 måneder du fik med for referal da du købte og de 3 måneder for ikke at have prøvekørt.
Hvor skal du på tur hen af ? for kommer du forbi en af Clever/E-on´s samarbejds ladestationer, så er de jo også gratis, og der er altså også fart på dem.
Selskabet de har dannet hedder iøvrigt Ultra-Fast Charging Venture Scandinavis ApS, det er jo ret nemt at huske
Jeg har dog læst andre steder at nogle har haft kontakt med Tesla vedr. det, og svaret har været at der vil være en måned mellem de 6 måneder du fik med for referal da du købte og de 3 måneder for ikke at have prøvekørt.
Skal det forstås således, at de første 6 mdr. er der gratis SuC, 7. måned er med betalt SuC, og så er de næste 3 mdr. (månederne 8-10) gratis SuC igen?? Det virker nogenlunde fair, men rimelig ulogisk...
Selskabet de har dannet hedder iøvrigt Ultra-Fast Charging Venture Scandinavis ApS, det er jo ret nemt at huske
LOL, du har vist en over gennemsnitlig god hukommelse! ;-)
Er der nogen af jer der er ude over de første seks måneders gratis opladning (fra referal) som har prøvet om de tre måneder for ikke at have prøve kørt bilen er blevet tilføjet kontoen? Skal på tur imorgen og lurer på om jeg skulle prøve Ionity i stedet.
Vi fik så aldrig vores 3 måneders free SuC..... Heller ikke selv om jeg har mailet flere gange derom til Tesla...... Nu var vi så kun på SuC de første 3 uger, og samlet blev det vel 6-700 kr. Mit liv er bare for kort til jeg gider bruge mere tid derpå.
Jeg har ikke fået de 3 måneder ekstra, men kører stadig på et par referrals, er ikke sikker på at jeg jeg får brugt dem inden de udløber alligevel, så for mig er det vist ikke værd at gøre noget ud af.
Jeg har kun gode erfaringer man Ionity både i danmark og tyskland og i Tyskland betaler jeg 8 euro (67 kr) og 83 kr i Danmark via plugsurfing. men har haft problemer med Ionity app. Har en T3.
@soras: Der er en i Fredericia, du kan bare søge efter "Wash World, Fredericia", den ligger lige ved siden af. Det er en fin station, jeg har brugt den et par gange.
Jeg er helt enig i at EON er ret ringe til at opdatere og holde deres deres kort vedlige. F.eks. kunne jeg i sommers konstatere en lokation i Svendborg hvor der ifølge kortet er 2 standere. Det er også sandt, men hvad der ikke står er at den ene er reserveret til et "car-sharing" firma og derfor ikke er anvendelig. Det skrev jeg til dem og fik svar men er kortet blevet opdateret? Nej...
Jeg måtte også konstatere at jeg nu skal betale for SC. Så prøvede i stedet Ionity i Nyborg. Den ville ikke rigtig gå i gang men efter et ring og stander skifte fløj det afsted med op til 145 kw. @JanJ hvor finder man de her Ultra-Fast Charging Venture standere? Kunne umiddelbart kun google mig til at der skulle være en i Halskov, og på EON står status som “utilgængelig”, om den så er utilgængelig eller om det er status der er utilgængelig kan jeg ikke lure. Ved du om der er flere i DK og hvad er din erfaring?
Jeg brugte den de har i Halsskov (ved Q8 tanken) i sidste uge - store standere med en EON lader i den ene side, og Clever i den anden - det fungerer godt og der er smæk på...