Er der nogen der kender til fornuftige alternativer til transport af cykler når nu bilen ikke fåes med krog?
Er der nogen der kender til fornuftige alternativer til transport af cykler når nu bilen ikke fåes med krog?
Hmm...er det ikke lidt besværligt at montere en cykel på taget? Jeg kunne godt forestille mig konen helst ville undgå den løsning, men jeg har godt nok aldrig prøvet at bruge det.
Hvis det er på en Tesla, så kræver det vist, at du har soltag, for at man kan montere tagbøjler.
@Niels: Interessant, vidste faktisk ikke det var lovligt at have en krog der kun måtte bruges til det.
Hmm...er det ikke lidt besværligt at montere en cykel på taget? Jeg kunne godt forestille mig konen helst ville undgå den løsning, men jeg har godt nok aldrig prøvet at bruge det.
Hvis du har soltaget, så er det muligt - og så sidder cykler fantastisk godt oppe på taget. Men det er lidt mere tidkrævende end at sætte cyklen bagpå, til gengæld mener jeg at den sidder bedre.
vi har både tagbøjler og monteret krog fra Hinnerup
Jeg anbefaler krogen (ca 8000,-)til cykler, godt udført arbejde af Hinnerup og meget nemmer at smide cykelholder på end de ellers superfede og støjsvage Whispbar’s....de er altså kun til ferieture (tagboks eller ski/skiholdere) medmindre man lader tagbøjler sidde permanent
100% enig, hvis man skal have cyklen med hver uge - så skal den bagpå, hvis det er hver anden måned, så vil jeg hellere have den på taget. Men ok, jeg vil altid helst have den indeni bilen - og det er masser af plads.
Så brug $45 på den her, så har hun intet problem med at nå :-)
Den dims er nu meget godt lavet. Den er lavet af et par der er sygeplejerske og brandmand. De er kun lige blevet færdige med deres prototype og de har nu solgt firmaet for $3mill på Shark Tank
Det er meget godt gået!
Problemet er dog stadig at en cykel er forholdsvis tung og jeg tvivler på konen vil have lyst til at løfte den op på taget regelmæssigt, heller ikke med dette hjælpemiddel.
Genialt! Det er kun landevejscykler der skal på taget, hvis du smider en beskidt skovcykel derop, så få du aldrig jorden ud af soltaget igen...