Loading...
dk

Tesla service - og den slags | Tesla Forum

PeterE
PeterE Jan 8 '19

Bare en opfordring. 

Husk nu at Tesla stadigvæk er en relativt nystartet organisation, til alle jer nye Model 3 Tesla-piloter: Glæd jer, og bliv ikke bekymret over de mange indlæg herinde. 

Teslaforum er et fantastisk forum til at dele erfaringer, på godt og på ondt. Der bliver delt mange flere udfordrende oplevelser end gode oplevelse med vores biler, og sådan er det jo bare. Intet nyt i det. De fleste af os er vilde med vores biler, ellers beholdt vi dem jo ikke.  

Og Tesla service? De er gode og flittige og hjælpsomme - og de er ind i mellem fanget et i virvar af forskellige aftaler, forskellige serviceaftaler, skiftende modeller og garantier som kan være lidt svære at gennemskue. 

Peter 

Ice2EV
Ice2EV Jan 8 '19

@PeterE +1

selsoe
selsoe Jan 9 '19

Tak. Det lyder som om at servicecentret i Kastrup allerede er overrendt og det bliver utvivlsomt kun værre med alle de nye Model 3 ejere (undertegnet inklusiv). Er der forlydender om at de åbner flere servicecentre? Kan man få sin Tesla serviceret på andre værksteder?

MOS
MOS Jan 9 '19

I princippet kan du benytte ethvert værksted, som du stoler på. Til almindelige ting som f.eks. dækskift ville jeg ikke tøve med at bruge det lokale autoværksted, men til mere elbils- eller Tesla-specifikke ting ville jeg nok vælge et værksted, som har erfaring med Tesla. Udover Tesla selv, så har Autoskadestuen og Hinnerup Auto stor erfaring med Tesla biler og anbefales af mange Tesla-ejere.

Ice2EV
Ice2EV Jan 9 '19

Jeg spurgte i Århus under fremvisningen om antallet af værksteder skulle oppes.

 

Svaret var at man kiggede på noget i trekantsområdet ligesom der havde været sonderinger længere nord på eks. Aalborg.

Men man var ikke sikker på om det kun skulle være service eller en fuld pakke med salg også. Dertil var man ved at oppe ranger ordningen med flere flyvende service operatører.