Loading...
dk

lyden på standart anlægget | Tesla Forum

Empty
Empty Jun 9 '15

@FrederikC der er hold i de rygter, jeg har fundet mig et 8-16 job med fri hver weekend. Så nu bliver der tid til at montere det bjerg af JL Audio produkter der bare ligger og venter på at flytte ind i Teslaen. Jeg er stadig freelance montør i Holbæk afdelingen.

CARSound kan sagtens hjælpe opgradering af lyd og støjdæmning og der er jo også Mekonomen i Køge der kan hjælpe med at støjdæmpe.

Empty
Empty Jun 9 '15

@FrederikC der er hold i de rygter, jeg har fundet mig et 8-16 job med fri hver weekend. Så nu bliver der tid til at montere det bjerg af JL Audio produkter der bare ligger og venter på at flytte ind i Teslaen. Jeg er stadig freelance montør i Holbæk afdelingen.

CARSound kan sagtens hjælpe opgradering af lyd og støjdæmning og der er jo også Mekonomen i Køge der kan hjælpe med at støjdæmpe.

Andersen
Andersen Jun 9 '15

Tak @FrederikC - Det er meget velfortjent, at du har fået bedre lyd efter en pænt sjat kr. og så mange timer...:) (imponerende) Det tror jeg ikke lige kommer til at ske for mig, men måske andre har erfaringer med mindre ?  Syntes det lyder spændende med en eftermonteret sub og måske udskiftning af højt. i fordørene (incl. støjisolering) - hvis det er det bedste sted, at opgradere.

Sider: « 1 2