Loading...
dk

Permanent lys bagpå ? | Tesla Forum

Henning
Henning Sep 22 '14
Hej
Min tænder automatisk lyset bagpå, når det bliver mørkt, men ikke ved tåge. Selv ved almindeligt dagslys vil jeg helst have lyset bagpå tændt.
Når jeg sætter lyset på manuelt, slukker den det når jeg forlader bilen, men når jeg kører næste gang er den hoppet over på det automatiske lys, dvs uden lys bagpå.
Den giver endda en advarsel, når jeg forlader bilen med lyset tændt, men den slukker det alligevel selv.
Nogen, der ved, om man kan få den til at huske, at jeg vil køre med lyset tændt bagpå altid?
Tak!
Bjarni
Bjarni Sep 22 '14

Er du sikker på den ikke tænder automatisk i tåge? Det skulle jeg da mene min gør.

JohnU
JohnU Sep 22 '14
Samme problem her. Jeg har spurgt tesla om det, og svaret var at det måske ville komme med en fremtidig update..
kajakaj
kajakaj Sep 22 '14

Baglys tænder automatisk her, når det er regn, tåget eller mørkt, så det er fuldt tilfredsstillende.

Kiefer
Kiefer Sep 22 '14

Min tænder kun baglyset når det er mørkt, tåget vejr, eller regnvejr får ikke bilen til at tænde lyset.

/Martin

kajakaj
kajakaj Sep 22 '14

Så må der være en sensor der skal justeres eller skiftes.

Henning
Henning Sep 25 '14
Kajakaj, når man efterhånden er vænnet til, at bilerne har lys bagpå, kan det jo være farligt. Jeg tror ikke, teslaen tænder i tåge, med mindre det samtidigt er dunkelt/mørkt.
kajakaj
kajakaj Sep 25 '14

Tågebaglyset skal man selv tænde manuelt inde i menuen, men baglyset tænder selv.

Hookmaker
Hookmaker Sep 25 '14

Min har tændt i tåge indenfor de sidste 14 dage, men skifter lidt op og ned afhængig af tågen. Derfor sætter jeg det på manuelt.

DeaconWP
DeaconWP Sep 25 '14

Hvis man har Tech pakken, som husker de indstillinger man foretrækker af diverse ting, kan det så ikke også sættes til at huske, at man vil have lys på? Så kan man forhåbentlig bare bede den om at køre med lys på hele tiden, når det er "fatter" der kø'r.

Det ved du måske allerede? Eller skal det bestilles/ønskes som en del af næste software opdatering?

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 25 '14