Loading...
dk

Plugsurfing lade via app | Tesla Forum

SuneH
SuneH Feb 15 '19

Jeg har set, at Plugsurfing viser nogle gratis ladere i Rostock, Tyskland (se nedenfor). Da jeg er lidt bange for at løbe tør for strøm inden jeg når til Hertzsprung i morgen, har jeg downloadet Plugsurfing app'en og oprettet mig som bruger. 

Mit spørgsmål går på hvordan jeg helt konkret starter ladningen når jeg står ved standeren i morgen tidlig. Er der nogen der har konkret erfaring med dette? Jeg har ikke ladebrikken fra Plugsurfing.

Forummets indlæg er redigeret af SuneH Feb 15 '19
PeterE
PeterE Feb 15 '19

Den er også på Plugshare og også med lidt flere billeder. Du skal have fat i deres app: 

'Strom tanken funktioniert über eine Ladekarte eines Roamingpartners, über eine App oder per SMS. Unabhängig davon, für welche Möglichkeit Sie sich entscheiden, tanken Sie an allen Ladepunkten der Rostocker Stadtwerke ökologischen OSTSEE-STROM.'

 

Og det er vistnok denne her app: http://stromticket.de/zugang-ueber-e-charging/

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Feb 15 '19
SuneH
SuneH Feb 15 '19

Tak Peter, du skriver "deres app" - er det plugshare eller plugsurfing eller en helt tredje jeg skal bruge? 

PeterE
PeterE Feb 15 '19

Hæng på Sune, jeg smider et par screenshorts ind. Appen hedder e-changing (skal være fra Sunhill)

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Feb 15 '19
PeterE
PeterE Feb 15 '19
Download app og registrer dig med dit telefonnummer, du får et bekræftelseslink.

Find Rostock på kortet:


Tryk på ikonen ved færgen:


Tryk på Euro tegnet:


Vælg ladestik:




Og tryk på pay - det burde være gratis:



PeterE
PeterE Feb 15 '19
Og fra PlugShare:







PeterE
PeterE Feb 15 '19
Hov, undskyld Sune - jeg fandt jo en helt anden lader end den du spurgte om. Den du fandt er her:







Forummets indlæg er redigeret af PeterE Feb 15 '19
SuneH
SuneH Feb 15 '19

Tak Peter, jeg prøver e-changing appen :-)