Loading...
dk

Opticoat behandling | Tesla Forum

LennartG
LennartG Sep 10 '15

Sådan - godt at høre !

lysmanden
lysmanden Sep 12 '15

autoskadestuen: er det med samme professionelle team som hos Morten? eller er det nybegyndere der er startet op? Jeg mener naturligvis omkring deres knov how sammenlignet med Detail bilpleje

lysmanden
lysmanden Sep 12 '15

autoskadestuen: er det med samme professionelle team som hos Morten? eller er det nybegyndere der er startet op? Jeg mener naturligvis omkring deres knov how sammenlignet med Detail bilpleje

MrCoffee
MrCoffee Sep 13 '15
Hey har lige været forbi Morten. Ingen tvivl om at han er eksperten, selvom han har prøvet at lære fra sig. Peter
Comeback
Comeback Sep 13 '15

jeg ser frem til at lade Morten behandle min baby anden gang på onsdag :) til opticoat+ :)

lysmanden
lysmanden Sep 14 '15
Mrcoffee. Morten er vel nærmest guru inden for tesla lak, og det er ikke for at ødelægge autoskadestuens indlæg men det er mit klare indtryk at Morten har et knowhow omkring tesla og generel lak behandling som er opbygget igennem mange 100 bilers erfaring.

Jeg kan kun tale positivt om opti coat behandlingen ( og naturligvis også detail bilpleje / Morten ) og vil klart anbefale andre nye tesla ejere at få deres bil opti coat behandlet af hensyn til lakken. Bilen er jo en stor investering og den vil jeg ihvertfald genre værne om. Det er et spørgsmål om at have tillid til behandlingen og håndværket
MrCoffee
MrCoffee Sep 15 '15
Enig, tallene taler for sig selv, de få gange det skal gøres mens jeg har bilen, tager jeg gerne en overnatning i Odense. Synes dog at han skal overveje at installere en god hel-bønne maskine så kunderne kunne blive endnu bedre behandlet :) Ikke Morten (blink blink)
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 15 '15

Jeg har sådan én Nespresso-maskine - det er det nye :)

Comeback
Comeback Sep 15 '15

det ser jeg frem til i morgen :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 15 '15

Yes, vi ses imorgen henrik

Mixi
Mixi Sep 15 '15

Ja Morten fantastisk kaffe, men du mangler mælk  :0)

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Sep 15 '15
MrCoffee
MrCoffee Sep 16 '15
Nej Morten Nespresso er ikke det nye :) Hvis du vil have kvalitet hele vejen, så er det hele bønner og frisk mælk. Det har jeg i øvrigt også prøvet at fortælle Tesla. Tager noget med næste gang, tak for godt arbejde.
RobertJ
RobertJ Sep 16 '15

WMF 1000 S - Det er noget der dutter. (Ejer selv)

Ellers er der 
Jura Z6 Carbon - ville også være lir!

- R 

Til alle hullemænner med gule tænder,
Rrraaww ... Rist den bønne

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 16 '15

Sjov drejning emnet har taget :) Før jeg startede med bilpleje, var jeg køkkenchef på en cafe - Hver morgen malede vi vores egen kaffe i sådan en gammel mølle --->  http://www.lauritz.com/...begyndelse/i3003336/

Det var kræs ... den duft...

Comeback
Comeback Sep 16 '15

Hvis Morten får hele bønner og frisk mælk og skal bruge 1 time på at male hver morgen, hvornår skal han så få ordnet vore TMS's, vi bliver der hele dagen og snakker om KAFFE, og Morten skal arbejde til sent ud på natten, konen og søn savner ham allerede ????

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 16 '15

AAh henrik, klokken blev kun 20:30 idag ;)

SQLCPH
SQLCPH Sep 17 '15
Morten. Jeg er skuffet. Da jeg fik opticoated min bil hos dig snakkede vi slet ikke kaffe :-( Jeg som rister selv endda og nørder med min mazzer kværn og ECM espresso maskine ;-)

Jeg håber næsten jeg får en skade på bilen så den skal have en tur mere hos dig ;-)
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 17 '15

Hehe - vi snakkede da ellers om nærmest alt, utroligt at kaffe ikke kom på banen :)

lysmanden
lysmanden Sep 18 '15
Det er vigtigt at have tillid til personen der behandler ens bil. Ingen tvivl om det er erfaringen der tæller. Hvis jeg en dag får en ny skal den nok også over til Morten. Har man først fået en god behandling og samtidig har at gøre med den førende inden for Behandling af Tesla skrøbelige lakker så vil jeg være meget skeptisk når min største investering skal under behandling.

Hørte engang en der skulle behandle en bil og under poleringen brændte de lakken af. Ik så fedt.

Er der nogen der ved hvad autoskade stuen har af erfaring ? De har åbenbart ikke set mine spørgsnål i tråden her??? Han er sikkert god nok til fruens Skoda

Morten burde lave et Booking system så når vi booker tid så kan man se om der er andre der dagen før eller efter skal derover. Så sparer man overnatning eller tog tuen
DeaconWP
DeaconWP Sep 18 '15

lysmanden:

Nu er der 3 steder, hvor man i Dk kan få autoriseret Opticoat behandling.

I mine øjne virker det som om, at de alle tre steder er yderst professionelle og kompetente værksteder, hvor personalet gør deres bedste for at levere et godt produkt.

Deres ydelser bygger på deres erfaringsniveau og deres uddannelser.

Men ikke mindst, så bygger det i høj grad mest på deres engagement of faglige stolthed. Og lige der så tror jeg de er lige interesserede i, at give os som kunder en god oplevelse, en pæn bil samt følelsen af, at have lyst til at komme igen.

Da de tre forretninger har forskelligt erfaringsgrundlag, vil de hver især skulle bruge deres specifikke tidsforbrug på, at fremtrylle den overflade, som de alle kan levere med Opticoat produkterne.

Og jeg føler mig sikker på, at de alle tre er interesserede i, at yde det der skal til, for at vi som kunder i butikken er tilfredse.

Måske vil den ene frem for den anden forbeholde sig lidt mere "produktionstid", for at være sikker på, at de kan opnå den fornødne kvalitet i deres ydelser, og måske en anden kunne gøre det indenfor en anden tidsramme. Men slut resultatet vil jeg forvente er det samme. De har jo samme uddannelse, og samme tilgang til det at have kunder i butikken. Som kommer glade igen.

Så jeg vil da ikke tøve et sekund med at bruge den leverandør der er tættest på mig, og som kan levere en booking til behandling, der passer mig.

Det fynske firma er meget kendt her på forum, og nu viser det sig faktisk, at der er et "oldgammelt" firma på Sjælland, der nu, oven i deres mangeårige erfaring også sælger Opticoat behandlinger. Og det tredje firma er endda oplært af den, nogen her opfatter som "vores Guru" i Opticoat afdelingen.

Når man tager alle overvejelser med, synes jeg ikke, der er grund til skepsis overfor udbyderne generelt.

Men selvfølgelig skal man da selv handle i det supermarked man føler sig bedst til rette med vare sortimentet. Og så formode, at der også er fine varer på den anden side af gaden.

Lad fremtiden vise, hvilke leverandører der leverer hvilke varer. Så har alle fået en fair chance.

Og så vil jeg da gentage mit tilbud fra for mange måneder siden, at jeg da gerne kommer og kører Jeres Teslaer til Opticoat behandling for Jer.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »